Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ecommerce system - nogle bud?

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Froðba, Færøerne
Tilmeldt 12. Sep 08
Indlæg ialt: 180
Fra  Polarskelti Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Tak for dit bud. Lyder interessant. Jeg har dog desværre ikke nogen udbyder der tilbyder .net, så det skal helst være en PHP/mySQL styring.

Men jeg skal da tjekke den ud - har kun svagt været forbi denne.

Hvad sker der mon på Polarskelti.com? 

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. Dec 10
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Du er velkommen :-)

Jeg er dog ikke helt med på hvordan dine udbydere ikke tilbyder asp.net, det skulle være ganske tilgængeligt de fleste steder? Nu kender jeg selvfølgelig ikke dit setup, men ellers tilbyder Yourhost.dk asp.net hosting til meget fair priser med god stabilitet.

Hvad end du gør, så følg gerne op med resultatet. Er altid interessant at se andres løsninger og høre om teknikken bag ;)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Skipper:
Tak for dit bud. Lyder interessant. Jeg har dog desværre ikke nogen udbyder der tilbyder .net, så det skal helst være en PHP/mySQL styring.

http://www.unoeuro.com/ tilbyder .net med mysql og mssql hvis du betaler lidt ekstra. Kan anbefale dem da jeg selv bruger dem til en oppetids-kritisk service.

Kan også selv anbefale Umbraco med uCommerce da jeg selv sidder og arbejder med Umbraco.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin:
Jeg er dog ikke helt med på hvordan dine udbydere ikke tilbyder asp.net

Fordi de fleste tilbyder Linux med PHP og de måske ikke har Windows kompetencen i huset samt Linux er gratis og Windows koster penge.

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. Dec 10
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Henriksen:
Fordi de fleste tilbyder Linux med PHP og de måske ikke har Windows kompetencen i huset samt Linux er gratis og Windows koster penge.

Fornuftig forklaring, takker.

Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 00:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil anbefale Preastashop og hosting hos Uno Euro. Prestashop har den nødvendigt funktionalitet og er næsten lige så let at gå til som Wordpress. Jeg har testet et par e-commerce plug-ins til Wordpress. Min konklusion er at disse WP plug-ins har for mange fejl og at udbyderne har mangelfuld support. Det vil være meget tidskrævende at få Wordpress til at spille som et Ecommerce system.

 

Fra Lamplaimat, Thailand
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 218
Fra  CS-WEB Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du kigget på Redshop til Joomla  ? 

Vi har pt. gang i et par sider med Redshop , men de er ikke online endnu, så kan ikke smide et link til dig her ...
Redshop er nemt at arbejde med og sætte op  , og understøtter en del features efterhånden... nå ja og så er det jo også blevet lanceret til Joomla 1.7 ....







Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

MAGENTO MAGENTO MAGENTO :)

Jeg både ejer og laver magento webshops og jeg synes virkelig det er et system som kan noget + open source og det betyder bare alt i mine øjne :)

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Spændende projekt du er i gang med, og ja, det kan være en sindsyg jungle at finde rundt i webshopplatformjunglen...

Der er mange gode råd og kommentarer i denne tråd, så håber jeg kan bidrage med endnu en.

Jeg har den holdning, at hvis en virksomheds webshop-projekt er seriøst og munder ud i, at dette er noget man VIL. Så er der kun en platform, og den hedder Magento.

Andre platforme kan såvel være ganske gode, men ingen når Magento i funktionaliteter og FREMTIDIGE muligheder for udvikling af din webshop.

Kender dog til virksomheder som er startet på "mindre lokale platforme", for at teste deres koncept af.... men i deres forretningsplan har lagt ind, at der efter forholdsvis kort tid skal skiftes til Magento platformen, såvel konceptet holder.

Hvis du har brug for rådgivning/mere info om Magento/Webshop er du velkommen til at smide mig en mail.

Mvh

Mads 

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Tag et kig på vores redSHOP udvidelse til Joomla.

Et fuldstændigt gennemtænkt framework med et template system som er lysår foran f.eks. Magento og en skalerbarhed som slår f.eks. Magento med hestelængder.

Du kan ændre 85% af webshoppen direkte i backenden uden at kunne andet end HTML og CSS og så kan du drive en webshop på et alm. webhotel selvom du får lidt success da skalerbarheden er markant bedre end f.eks. Magento.

Hertil kommer så at features som Segmenterede nyhedsbreve, Action Emails, Rabatkuponer, Gavekort, Masserabatter, produktrabatter, Værdibeviser, Tilkøbs salg m.v. gør det hele rigtig godt set med en ekøbmands øjne - og ja flere af de ting er også mulige med Magento hvis du køber enterprise versionen til 12.500 USD per år i licens.

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)