Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ecommerce system - nogle bud?

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Froðba, Færøerne
Tilmeldt 12. Sep 08
Indlæg ialt: 180
Fra  Polarskelti Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror efterhånden jeg har trævlet samtlige shoppingsystemer igennem. Er du svimmel jeg har brugt mange spildbare timer på at finde et godt system til min kones kommende hjemmeside.

Jeg er ved at brænde træt i hvilken løsning jeg skal vælge.

Er der nogle af jer der har et godt og enkelt system til at smide produkter på en hjemmeside, og mulighed for online betaling at betale med Epay?

Og med mulighed for at style, og måske også med blogmuligheder? Måske ligefrem integration med Joomla eller Wordpress.

Findes der et system - har du lavet et sådan system? 

Send mig en PM

mvh

Thomas

Hvad sker der mon på Polarskelti.com? 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Shopify

Se mere på www.themebox.dk

Venlig hilsen
Ole
Fra Froðba, Færøerne
Tilmeldt 12. Sep 08
Indlæg ialt: 180
Fra  Polarskelti Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ole

Tak for bud. Jeg har været forbi Shopify i min søgen, men jeg kan ikke lide idéen om at betale så meget pr. måned. Hellere betale én gang for alle - så jeg kan bruge det som jeg har lyst til.

Vores nuværende shop er mere avanceret hobby - så det er ikke SÅ meget der bliver solgt pr. måned.

mvh

Thomas

Hvad sker der mon på Polarskelti.com? 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er et commerce plugin til Wordpress som er fint nok. Du kan prøve det. Kombineret med hosting hos unoeuro.com så får du det næsten ikke billigere.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Har hørt meget godt om OpenCart uden dog selv at have brugt det. Der er også et epay plugin: http://www.epay.dk/moduler-til-epay/opencart-betalingsmodul.asp

Tror dog udmidbart ikke blog / wordpress integration er officielt understøttet men du kan nok sagtens finde nogle moduler til det :)

Fra Froðba, Færøerne
Tilmeldt 12. Sep 08
Indlæg ialt: 180
Fra  Polarskelti Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niels

Tak for din kommentar.

Uh - ja, der er ikke bare ét - der er mange til Wordpress, både med integreret Themes/cart og med plugins. Har været omkring de fleste - om ikke alle :-)

Nogle er gode - nogle har jeg ligefrem købt, og alligevel fungerer det bare ikke så'n HELT. Jeg er ikke interesseret i en masse tingel/tangel - bare et optimeret, enkelt shopping system.

Hvad sker der mon på Polarskelti.com? 

Fra Froðba, Færøerne
Tilmeldt 12. Sep 08
Indlæg ialt: 180
Fra  Polarskelti Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob

OpenCart har jeg også fulgt i lang tid, og jeg overvejde at bruge det i længere tid. Der er dog ting jeg ikke helt har fanget. Jeg synes ikke det er det nemmeste at layoutte OpenCart, og det har stadigvæk nogle mærkværdige fejl - i hvert fald dengang.

Men OpenCart er et godt bud.

Hvad sker der mon på Polarskelti.com? 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Har også selv fulgt OpenCart stadig uden at have brugt det dog, men kan se en tildens til at det blive mere og mere populært. Ved ikke hvor langt tid siden det er du har kigget på det, men kan være disse mangler/fejl er blevet forbedret, i forhold til hvor meget popularitet det har haft den seneste tid.

Fra Froðba, Færøerne
Tilmeldt 12. Sep 08
Indlæg ialt: 180
Fra  Polarskelti Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

@Jacob - ja, det kan du have ret i. Jeg har faktisk lige downloadet og vil prøve at give det en chance igen, for jeg synes nemlig også at det havde mange gode kvaliteter - især taget i betragtning at det er gratis. Ville ikke have noget imod at betale for et godt system som dette.

Hvad sker der mon på Polarskelti.com? 

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. Dec 10
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Umbraco (www.umbraco.org) er et gratis .net CMS hvortil du kan få et, nu gratis, shopmodul der hedder uCommerce (www.ucommerce.dk)

Det er naturligvis ikke "out of the box" klar som så meget andet, men du kan til gengæld forme det som du lyster.

Held og lykke med projektet.

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)