Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er Amino bare "himlen" for os alle eller?

Side 2 ud af 4 (33 indlæg)
Tilmeldt 25. May 11
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 19:25 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Kurt Løfquist:

Jeg ved ikke hvikle fore du har læst, men jeg mener du er ude i hampen. Hvis ikke vi kan advare og hjælpe hinanden hvad er det så lige du mener med det du skriver?

Du må godt skrive (ikke på Amino stadigvæk ikke) men at du ikke har være tilfreds med dem etc. Men det der er ulovligt er at kalde en for en "svindler" uden at han/hun/de er blevet dømt i retten for det. 

Fra København S
Tilmeldt 16. Sep 10
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 19:29 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

I øvrigt bruger jeg gerne uger på at skrive "grimt" (vel at mærke jeg har hold i det jeg skriver om) om et firma hvis jeg kan forsvare det, det ville aldrig blive en del af min tvivl at gøre dette. Jeg har rigelig forstand på Internet og hjemmesider og alt andet, så mine sider skal blive set og jeg skal advare hele verdenen hvis det er det jeg mener er nødvendigt, jeg skrev mine oplevelser her inde for at advare Jer som nye iværksættere intet andet. Glem nu jeg har været her med denne negative oplevelse, gør Jeres egne oplevelser, men hus ikke at skrive om dem her, i hvert fald ikke hvis der er navn på firmaet der har bedraget dig.

Tilmeldt 25. May 11
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 19:33 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Kurt Løfquist:

I øvrigt bruger jeg gerne uger på at skrive "grimt" (vel at mærke jeg har hold i det jeg skriver om) om et firma hvis jeg kan forsvare det, det ville aldrig blive en del af min tvivl at gøre dette. Jeg har rigelig forstand på Internet og hjemmesider og alt andet, så mine sider skal blive set og jeg skal advare hele verdenen hvis det er det jeg mener er nødvendigt, jeg skrev mine oplevelser her inde for at advare Jer som nye iværksættere intet andet. Glem nu jeg har været her med denne negative oplevelse, gør Jeres egne oplevelser, men hus ikke at skrive om dem her, i hvert fald ikke hvis der er navn på firmaet der har bedraget dig.

Det er total ligegyldet om du har hold i det du siger, det er du ikke i stand til at afgøre eller bestemme. At kalde folk for svindlere uden de er dømt for det er ulovligt - 

Fra København S
Tilmeldt 16. Sep 10
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 19:39 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Selvfølgelig er det ikke ulovligt at oplyse om en oplevelse! Jeg påstår intet ud over hvad jeg har liggende som en ubetalt faktura. Jeg skriver hvad jeg har oplevet og det står jeg 100% ved.

Tror su jeg er så dum at bruge til og penge på at sende Kr. 1200,- til inkasso? Jeg er ligeglad med de penge nu, jeg vil bare advare andre mod at komme i samme situation og alt dette står for min regning og det er bestemt ikke ulovligt.

Tilmeldt 25. May 11
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 19:41 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Kurt Løfquist:

Selvfølgelig er det ikke ulovligt at oplyse om en oplevelse! Jeg påstår intet ud over hvad jeg har liggende som en ubetalt faktura. Jeg skriver hvad jeg har oplevet og det står jeg 100% ved.

Tror su jeg er så dum at bruge til og penge på at sende Kr. 1200,- til inkasso? Jeg er ligeglad med de penge nu, jeg vil bare advare andre mod at komme i samme situation og alt dette står for min regning og det er bestemt ikke ulovligt.

Du nævnte ordet svindler = ulovligt. Jo

Fra København S
Tilmeldt 16. Sep 10
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 19:41 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er bedrageri at udnytte andre og dres arbejde uden at betale for de ydelser der er aftalt, og det er ikke ulovligt at påtale dette, så det er hvad jeg gør og det fortsætter jeg med.

Fra København S
Tilmeldt 16. Sep 10
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 19:43 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Er man ikke svindler når man aftaler at betale for en aftalt ydelse og derpå undlader? Jo man er svindler, jeg kalder en spade for en spade og en lort for en lort...

Fra midtjylland
Tilmeldt 13. Oct 08
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 19:45 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kurt

Inden du springer yderligere i luften, så overvej hvordan vi som kommende kunder opfatter dig og din forretning når jeg om feks en uge googler dit navn inden jeg begynder at rette henvendelse til dig eller din virksomhed.

Dine indlæg herover vil uden tvivl lægge rigtig høj på google og så kan kommende kunder jo overveje om de vil risikere at handle med dig, for tænk hvis de bleb uenige undervejs i handlen.

http://www.phosee.dk/forumtopic/15841-svar-fra-datatilsynet?sort=0?start=0

update, faktisk er indlæget her allerede på side 2 på google.

Mit indtryk af dig efter en tur på google er:

godt 50 årig tidligere buschauffør og tryllekunstner med hang til et stamværtshus og dygtig med et kamera, og efter pc-panik at dømme også en computer.
Han har et særdeles hissigt temperament efter tråden her på amino hvor han hælder dæk, benzin og alt hvad der ellers kan brænde på bålet fordi en kunde (som vi intet kender til) angiveligt har snydt ham for 1200,- , er det de første 1200,- du er blevet snydt for i din sikkert 30 årige erhvervs karriere ?

Handler trylleri ikke om snyd / illusioner ?

Den eneste du pt har fået udstillet , det er dig selv, og desværre ikke så positivt som jeg ellers er sikker på at du er som menneske.

Brug din energi på at vise de mennesker der snyder dig, at du sagtens kan komme videre. på trods af dem og deres evt vilje til at ville dig det skidt.

 

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 19:45 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan godt være

Men nu har amino.dk  valgt at ikke tillade negativ omtale.

Og det må man så respektere.

Gør man ikke det så kan man blive nægtet adgang til siden formoder jeg... 

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 19:45 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

S.H:
Det du gør er ulovligt

Det er altså ikke helt korrekt, der er intet ulovligt i at udtale sig om en virksomhed, hvis det er sandt.

Her i landet er der ikke censur på den måde, og det er fuldt ud lovligt at lufte sine tanker, hvis ellers det er sandt det der skrives, men må selvfølgelig ikke tilsvine en virksomhed, ved at lave falske udtalelser, men kan man dokumentere sine påstande, så er der altså intet ULOVLIGT i dette, det er kun en privat person der er beskyttet i dette henseende.

Side 2 ud af 4 (33 indlæg)