Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback ønskes "Nemhelse.dk" - webshop med kosttilskud.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 21. Dec 09
Indlæg ialt: 238
Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Aminoer. 

Nu kan jeg se at andre beder om feedback med gode resultater, så hvorfor skulle jeg være for fin, til ikke lige at få lidt feedback på en af mine projekter også:    www.nemhelse.dk

Projektet har været længe undervejs, da det i sin tid blev startet sammen med scandesigns, men desværre måtte vi opgive samarbejdet efter 14 måneder, da shoppen endnu ikke var færdig.   4 uger efter havde Cygnet implementeret designet i dandomain og shoppen kunne åbne kort tid efter. 

Feedback ønskes primært mht konverteringsrate. Det overordnede design bliver som  det er indtil videre, men der er i hvert fald EN ting jeg selv vil have ændret i nærmeste fremtid:

Call to action knapper.  Det er simpelthen lidt for meget "grønt i grønt", og jeg overvejer derfor at få knapperne lavet marine/kobolt blå - godt med border, og måske lidt ekstra størrelse. 

SEO delen bliver der arbejdet en del på i tiden - og siden kravler lige så langsomt op ad på flere af vores ønskede keywords - fx:   træningshandsker

Men kom endelig med noget konstruktiv feedback - på forhånd tak til dem, der tager sig tiden. 

VH Folmand. 

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er muligvis det flotteste webdesign, jeg endnu har set på Amino. Meget professionelt. Og meget varmt og behageligt at se på. For mig er der personligt ikke for meget "grønt i grønt", men jeg er enig i, at der mht. lige netop dine "Call-to-action"-knapper godt må være en anden farve.

Jeg ville dog selv vælge en farve, der står flot til den grønne farve, og det gør orange. Som jo også er en bevist "Call-to-action"-farve.

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtige flot siden .Smile

SEO delen , der også kunne hjælpe endnu mere på siden bliver endnu bedre

Hvergang et kerne ord nævnes linker du til den side der starter med h1 om dette emme og siden omhandler dette emme , du har jo lavet en del grundsider derved godt på vej mod det perfekte 

Linker du hver gang  Aminosyrer  til den side der omhandler meste dette giver det bedste i søgemaskinerne huske denne side h1   

Lidt mere bruges h1 og underskrifter h2 h3 h4 

Husk give alle billeder titler og tags derved en chance for det findes i google dine billeder .

i alt en godkendt side Smile men kunne forbedre lidt på seo delen - overskueligheden endnu mere .

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 21. Dec 09
Indlæg ialt: 238
Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er desværre blandt de 10 % hankønsvæsener, der er grøn/orange blind, så kan ikke selv udtale mig om hvorvidt orange er det perfekte valg. På "Hooveren", synes jeg dog at den orange farve ser lidt tam ud på tilmeldingsknappen  - men som sagt er jeg ikke den korrekte til at udtale mig om farver. 

Når siden har lidt flere besøgende og konverteringer, kunne det måske være værd, at overveje en splittest på 2 versioner af siden: en med orange og en med blå call to action knapper. 

Takker for feedback so far. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes også din shop er rigtig pæn. Måske du skal have 1 trins betaling?

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Tilmeldt 21. Dec 09
Indlæg ialt: 238
Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

@Mikael - det vil jeg tage til efterretning, og det bliver first thing in the morning, jeg kigger på mandag morgen :-)   

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Folmand:

@Mikael - det vil jeg tage til efterretning, og det bliver first thing in the morning, jeg kigger på mandag morgen :-)   

jeg kigget lidt igen på siden , husk for at få høj Domain Authority er det blevet meget afgørende især nu med en google + og facebook knap til egen facebook firma side  , social aktive er noget der giver meget mere nu 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 300
Fra  Scanpay ApS Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Ser rigtig godt ud, det eneste der irriterer mig er den der dropdown reklame - den bør du fjerne. Et andet mindre problem kan du see på ditte billede (chrome, mac).

Fra København
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 300
Fra  Scanpay ApS Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

*SNAP*, dobbelt indlæg. Ufatteligt at det problem ikke er fixed endnu :S

Tilmeldt 21. Dec 09
Indlæg ialt: 238
Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

@Ulrik - Hvad er det ved billedet? Jeg er vist småblind lige nu :-)

Hvad angår dropdown / Hoover, så finder jeg selv konceptet små irriterende, alt efter hvor relevant det er, men i dette tilfælde handler det primært om et "nødvendigt onde", for at få opbygget en mailliste. Endvidere får kunderne rent ud faktisk en ganske fin E-bog, jeg har fået lavet i samarbejde med en Morten Svane. Men såfremt de høstede emails ikke konverterer på et senere tidspunkt, så har du ret i at hooveren er et irriterende punkt. 

vh

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)