Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konstruktiv kritik & feedback på hjemmeside modtages meget gerne

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino-brugere

Jeg er nyopstartet privat praktiserende psykolog, der gennem Adwords annoncer har forsøgt at markedsføre min nye praksis i København. Jeg har meget gode placeringer (3,7) på Google og har mange besøgende på min hjemmeside. Jeg har dog ikke haft held med at få konverteret de besøgende til betalende klienter, hvorfor jeg har revideret og forsøgt at optimere min hjemmeside.

Jeg vil derfor meget gerne have konstruktiv feedback og kritik på min hjemmeside: www.psykologisk-praksis.dk

På forhånd tak & god weekend

Vh Helene Hegelund Christiansen   

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg synes desværre ikke din side er så pæn eller brugervenlig. For det først lander jeg på http://psykologisk-praksis.dk/velkommen når jeg går ind på din side. forsiden skal altså have http://psykologisk-praksis.dk/

- Dine tekster på forsiden står rodet og uoverskueligt.

- Det lidt amatøragtigt i mine øjne at der står bricksite ned i bunden(sorry :))

- Hvorfor skal man vælge dig? Jeg synes mest at du blot forklare hvordan du behandler og ikke så meget om hvorfor man skal vælge dig og hvad du gør bedre

- Du har en gmail... Hvorfor ikke bruge kontakt@psykologisk-praksis.dk ?

- Dine side er ikke særlig søgevenlig. Fx meta titel og describtion

Håber det kan bruges.. Held og lykke :)

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er helt enig med Kristoffer i ovenstående punkter.

Som tekstforfatter bemærker jeg naturligvis ikke mindst dine tekster. Det er ikke, fordi de er dårligt formulerede som sådan, men de er meget faktuelle, fulde af brancheudtryk og derfor i sidste ende ret upersonlige.

Dine tekster kunne godt trænge til at blive løsnet meget op og give indtryk af, at man er i gode hænder hos dig, samt at man får en varm og personlig behandling. Jeg ved fra familie og venner, der har haft depressioner, eller stadig har det, at det er meget vigtige faktorer, hvis de skal have tillid til deres behandler.

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Forsiden og velkomme siden, er der 2 ens tekster på siden det skaber duplikat ret det problem 

Masser af kerne ord nævnes rundt omkring på siden og der er lavet sider omkring disse emmer husk links hver gang til en side når du skriver om dette ord ,hvor en anden side starter i overskriften med dette ord husk h1 hver gang og kan med fordel bruge h2 h3 til undemmer inden på hver side.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 300
Fra  Scanpay ApS Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Er enig med de andre, siden er lidt kedelig og upersonlig. Hvis jeg var dig ville jeg lave en video (youtube/vimeo) på forsiden med en kort pitch/salgstale. Dit design er ikke dårligere end så mange af dine konkurrenter, men det betyder jo bare at du har mulighed for at vinde markedsandele forholdsvis nemt. Du kan med fordel bruge 10-15k på et personligt design og SEO, de penge får du mange gange igen.

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunne man forestille sig, at du kunne have korte overskuelige (sælgende) tekster - som er nemme at læse for de. der ikke orker at læse en lang smøre, og så med henvisninger til lange tekster for de, som gerne vil læse mere uddybende.

Jeg synes dine tekster fortæller meget om hvad du kan og hvad du gør, men jeg synes du skulle fortælle mig hvad du kan give mig - og gerne med tekster der går på lette fjed, så jeg ikke behøver have forstand på dit fag for at få glæde af dig.

Jeg tror du undervurderer folks skærme, men det kan andre herinde snakke mere sagligt om.

Jeg føler din side er så snæver, smal og trang som gik jeg ind i et klædeskab.
Luft og optimistiske dæmpede farver/stemning kunne pynte.

Hvis der var en anelse mere plads på din side, ville dit foto forresten passe bedre i størrelsen (synes jeg)

M.v.h. Lone

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)