Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Annoncer på Amino

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære venner


Som de fleste sikkert har lagt mærke til, så er der kommet et banner i toppen af Amino.
Jeg har besluttet at opprioritere Amino og det betyder at jeg forventer snart at ansætte en fuldtidsprogrammør til at vedligeholde og udbygge Amino. Det koster penge og dem håber jeg på at finde ved at sælge annoncer.
Jeg vil forsøge at få nogle målrettede sponsorer, som direkte henvender sig til iværksættere, da det vil være mest interessant for alle parter. I starten vil det nok primært være annoncer for Aminos egne services, men de skulle forhåbentligt gerne snart bliver blandet sammen med "rigtige" annoncører.
Mht. prisen, har jeg valgt at lægge mig under det niveau som Dagbladet Børsen har. De tager en CPM på 240. Jeg har valgt at tage 180 og det betyder at 10.000 visninger koster 1.800 kr. + moms. Det syntes jeg er en fair pris, for en meget fast defineret målgruppe. Alternativt kan du købe klik for 15 kr. pr. stk.
Hvis i kender nogen der kunne have interesse i at henvende sig til iværksættere, så sig endelig til.
Her kan du læse mere om annoncemulighederne - Klik her

Dbh Martin

Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Det tror jeg da godt jeg kunne tænke mig at prøve, men jeg har lige et par spørgsmål.

Du skriver citat
"målrettede sponsorer, som direkte henvender sig til iværksættere"
Hvad betyder det helt præcis?
Ville jeg med mit projekt evt. kunne annoncere når jeg altså engang får det færdigudviklet for det henvender sig jo ikke specielt til iværksættere men også til alle andre, og det er vi jo mange herinde der gør.

Jeg udvikler på et antispam program, og det henvender sig jo ikke kun til iværksættere.

 

Og hvad med betaling pr klik i stedet for pr visning? har du overvejet det.

 

Ideen er jo god og prisen er da også ok så vidt jeg kan skønne.

 

 

 

 

 

 

 

 

Med venlig hilsen Bjarne

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 15-04-2007 09:17:40 Forfatter: Bjarne Østergård
Det tror jeg da godt jeg kunne tænke mig at prøve, men jeg har lige et par spørgsmål.

Du skriver citat
''målrettede sponsorer, som direkte henvender sig til iværksættere''
Hvad betyder det helt præcis?
Ville jeg med mit projekt evt. kunne annoncere når jeg altså engang får det færdigudviklet for det henvender sig jo ikke specielt til iværksættere men også til alle andre, og det er vi jo mange herinde der gør.

Jeg udvikler på et antispam program, og det henvender sig jo ikke kun til iværksættere.


Og hvad med betaling pr klik i stedet for pr visning? har du overvejet det.


Ideen er jo god og prisen er da også ok så vidt jeg kan skønne.











Hej Bjarne
 

Hvis du vil annoncere for antispam, så er prisen alt for høj. Prisen er god hvis du vil ramme iværksættere, men hvis det "bare" er netbrugere, så kan du købe trafikken meget billigere andre steder. Jeg ville bruge Google hvis jeg var dig.
Mht. klik, så lægger jeg i starten ud med kun at sælge visninger. Klik har jeg ikke tid til at rode med pt. men det kan da sagtens være at det kommer.

Dbh Martin

Dbh Martin

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Dejligt, at Amino bliver opprioriteret i fremtiden!

Jeg har et spørgsmål omkring visning af reklame. Da amino bliver brugt meget af en lille kerne af personer, og mere flygtigt af en anden større gruppe, vil der så ikke komme en masse gentagelser i disse visninger overfor Aminos kernebrugere? Har du nogle tal for, omkring hvor mange gange reklamen i snit vil blive vist for den samme person?

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Amino bliver dagligt besøgt af 3.000 unikke brugere og på månedsbasis er det tal mere end 50.000.

Så de bliver nu vist til mange forskellige mennesker.

Dbh Martin

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 15-04-2007 17:18:33 Forfatter: meJensen
Dejligt, at Amino bliver opprioriteret i fremtiden!

Jeg har et spørgsmål omkring visning af reklame. Da amino bliver brugt meget af en lille kerne af personer, og mere flygtigt af en anden større gruppe, vil der så ikke komme en masse gentagelser i disse visninger overfor Aminos kernebrugere? Har du nogle tal for, omkring hvor mange gange reklamen i snit vil blive vist for den samme person?



Jeg kom til at tænke på, at hvis det er noget der bekymrer dig, så kan jeg godt sætte den til maks at vise banneret f.eks. 5 gange pr. bruger.

Dbh Martin
Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 15-04-2007 17:51:34 Forfatter: Martin Thorborg Jeg kom til at tænke på, at hvis det er noget der bekymrer dig, så kan jeg godt sætte den til maks at vise banneret f.eks. 5 gange pr. bruger.
Dbh Martin

Hej Martin,

Hvis man som annoncør får den mulighed, så er det jo et super produkt du tilbyder!

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 15-04-2007 18:29:23 Forfatter: meJensen
Dato: 15-04-2007 17:51:34 Forfatter: Martin Thorborg Jeg kom til at tænke på, at hvis det er noget der bekymrer dig, så kan jeg godt sætte den til maks at vise banneret f.eks. 5 gange pr. bruger.
Dbh Martin

Hej Martin,

Hvis man som annoncør får den mulighed, så er det jo et super produkt du tilbyder!



Det kan det godt, men det kan så tage lidt længere at afvikle kampagnen.

Dbh Martin
Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja, men til gengæld så når man ud til flere unikke brugere, dvs. at man maks. betaler 1,20 kr. pr. bruger, der ser annoncen. Har du nogen idé om, hvor mange visninger i gennemsnit der skal til, far at opnå ét klik? (ja jeg ved, at det afhænger af mange faktorer, men du har måske allerede en idé fra dit eget banner...)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 15-04-2007 19:50:48 Forfatter: meJensen Ja, men til gengæld så når man ud til flere unikke brugere, dvs. at man maks. betaler 1,20 kr. pr. bruger, der ser annoncen. Har du nogen idé om, hvor mange visninger i gennemsnit der skal til, far at opnå ét klik? (ja jeg ved, at det afhænger af mange faktorer, men du har måske allerede en idé fra dit eget banner...)


Tjaaa, det afhænger jo rigtig meget af budskabet og det kreative arbejde. Men lige nu ligger bannerne på lidt over 1 % men hvis du kører noget frekvensstyring, vil det selvfølgelig blive væsentligt bedre.
Men tænk over om det er iværksættere du vil have fat i, ellers kan du gøre det billigere andre steder.

Dbh Martin

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)