Vi skal til at sælge abbonement i forbindelse med vores forretning. Og skal derfor opfylde nogle PBS krav i forhold til vores betingelser. Jeg har fået følgende fra PBS. Nogen der har et eksempel på sådan nogen eller kender et sted at få fat i dem? Abonnementsbetingelserne skal indeholde: 2. Oplysning om hvordan kvittering leveres/stilles til rådighed (f.eks. mail eller pr. post). 3. Oplysning om kortindehavers ansvars- og hæftelsesforhold (f.eks. hvilke forpligtelser kunden har). 4. Information om proceduren for fornyelse og sletning af kortnummer (f.eks. hvis kunden skifter kort).
5. Kunden skal aktivt acceptere kundevilkårerne (abonnementsbetingelserne) og prisen (f.eks. via et flueben). 6. Der skal sendes en skriftlig bekræftelse til kunden via mail eller almindelig post, hver gang der indgås en abonnementsaftale eller den nuværende abonnementsaftale ændres. 7. Vilkår og priser skal være tilgængelig for kunden ved tilmelding. |
Hej Jesper,
Jeg vil lige høre om du har fået svar på denne? Ellers smid mig lige en mail i morgen, så skal jeg sende dig et eksempel.