Køb et Amino Sponsorlink
Nu ser jeg lige, at min gode ven Dennis Kjærgaard har annonceret sin ebog om Affiliate Marketing herinde http://www.amino.dk/forums/t/139101.aspx og derfor vil jeg da også lige nævne min egen ebog.Hvor Dennis udelukkende fokuserer på affilliate løsningen, så har jeg valgt at kigge lidt bredere på passiv indkomst. En del af det er naturligvis affiliate, men det er også Google Adsense og andre løsninger.
Du kan finde bogen på http://www.antphilosophy.com/Lyder det interessant og vil du gerne opbygge en passiv indkomst, så er her et blik på indholdsfortegnelsen i bogen:
Hvorfor bør du tjene penge på internettet? 5Hvordan du bruger denne guide 5Hvilket emne skal jeg vælge? 6At have interesse for emnet 6Lad mig give et eksempel 6Interesse er ikke nødvendigt, men det hjælper 7Skal du være ekspert? 7Hvad gør du, hvis du er helt blank? 8Start med en liste over ting, der interesserer dig 8Hvis du stadig er helt blank 9Kan det sælges, er der penge i det 9Brug butikker til inspiration 9Din opgave inden du læser næste kapitel 10Hvad er indtægtspotentialet? 11Antallet af besøgende er vigtigt 11Uden trafik – ingen forretning 11Google Keyword Tool 11Google Suggestion Tool 13Google Insights 14Døgnflue eller langtidsholdbart 16Pris, profit, forbrugsmønster og målgruppe 16Prisen på produktet 16Profit på produktet 17Forbrugsmønster 17Målgruppe 17Hvad så nu? 18Din opgave inden du læser næste kapitel 18Hvordan vurderer du konkurrencen? 19Hvorfor skal man vurdere konkurrencen 19Sundhed er populært 194 ting du bør kigge efter og overveje 191. - Lidt tal og nørderi 20Svært marked - Mobiltelefoner 20Let(tere) marked – Strømpebukser 222. Antallet af konkurrenter 233. Størrelsen på konkurrenterne 234. Lille del af stor kage eller stor del af lille kage 24Brug din sunde fornuft 25Har du spørgsmål? 25Din opgave inden du læser næste kapitel 26Vælg det rigtige domæne 27Valg af domæne 27DK domæne eller udenlandsk domæne? 27Bindestreg eller ingen bindestreg 28Søgeord i domænet 28Generisk domænenavn 29Vælg et kort eller et langt domæne 30Må man bruge Æ, Ø og Å i domænet? 30Undgå varemærker 31Hvordan finder man ideer til domæner 31Nu skal du vælge dit nye domæne 31Wordpress hjemmeside – Det bliver ikke nemmere 325 minutters installation eller mindre 32Wordpress struktur 33Tænk og tegn inden du går i gang 33Et eksempel 33Sikkerhed er super vigtig 34Plugins du bør bruge 34Themes og design af hjemmeside 35Gratis eller betaling 35Læs dette inden du vælger 35Mine anbefalinger til billige themes 36Opgaven inden du læser næste kapital 36Hosting – Hvor skal man vælge webhotel? 37Danske webhoteller 37Unoeuro 37Meebox.net 38Andre danske hosts jeg bruger 39Udenlandske webhoteller 39Test support – e-mail og telefon 40Backup og andre features 40Backup 40Reviews fra andre brugere 41Min anbefaling 41Næste skridt 41At skrive artikler af høj kvalitet til alles fordel 42Alle vinder ved kvalitet 42Den der søger i søgemaskinen – modtageren/læseren 42Firmaet bag søgemaskinen – dvs. Google 43Du vinder mest ved at levere kvalitet 43Hvad skal der med i en god artikel 44De kendte HV-ord 44Hvad hvis man ikke kan komme på spørgsmålene? 44Hvor bliver man klogere? 45Fora 45Butikker 45Brug telefonen hjemmefra 46Biblioteket og fagblade 46Aldrig enighed om ”god” kvalitet 46Systematik 47Din opgave er nu 47Markedsføring af din nye hjemmeside 48Hundredvis af metoder 48Brug af fora 48Skriv ”gæsteartikler” til andre 51Sociale tjenester 52Søgemaskineoptimering 52SEO kort fortalt 52Links er ”stemmer” 53Kontakt ejere af hjemmesider via telefonen 53Hundredvis af metoder 54Din opgave inden næste kapitel 54Hvordan tjener du penge på din hjemmeside 55Målet er ekstra penge 555 populære metoder 551. Adsense fra Google 55Adsense generelt 56Hvordan virker Adsense? 57Fordele og ulemper ved Adsense 582. Affiliate indtægt 58Fordele og ulemper ved affiliate 593. Sælg reklameplads 60Fordele og ulemper ved reklamesalg 604. Sælg egne produkter 61Digitale produkter er at foretrække 61Fordele og ulemper ved egne produkter 62Sælg din hjemmeside 62Hvad er en hjemmeside værd? 62Min anbefaling 63Vedligeholdelse af hjemmeside så indtægt bevares 65Rytme for nye indlæg 65Kommentarer 66Yderligere markedsføring 66Gæsteindlæg 67Holde øje med tallene 67Hvordan kommer du videre? 67Tips til den avancerede begynders nye hjemmeside 68Sørg for at bruge Google Analytics 68Hvor skal du optimere? 69Er det den eneste måde at optimere på? 70Inspiration til nye emner og forbedringer af gamle 71Inspiration til nye emner 71Skrive en ny artikel 71Forbedringer af gamle indlæg 71Sørg for at teste hele tiden 72Hvornår skal du bruge disse tips? 72Du er nu ved vejs ende 73Succes historier 74Morten Vadskær 74Lars Bo Thomsen 76Kasper Bergholt 79Dennis Drejer 81
Du finder som sagt ebogen på http://www.antphilosophy.com/
Adsense, Outsourcing, SEO for alle: AntPhilosophy.com
Hej alle
Jeg kan på det varmeste anbefale Mikaels skriverier til alle som vil sætte sig ind i Affiliate marketing og Google Adsense indtjening. Mikael og jeg har i årevis sparret med hinanden om vores projekter, og jeg har den største respekt for hans evner, resultater og arbejdsindsats!
Og her i morges lyttede jeg faktisk lige til et glimrende podcast med Mikael, hvor han endda offentligt hinter hvor meget han efterhånden tjener på sine egne projekter. Anbefales også!
http://www.trendsonline.dk/2011/10/06/podcast-48-interview-med-mikael-rieck-antphilosofy/
Mvh Anders Saugstrup
Nyt: Elite Links (mere)
Affiliate- og Adsense-rådgiver (se udtalelser)
Kontakt mig for hjælp og rådgivning til din affiliate eller adsense hjemmeside.Evt fast aftale om rådgivning og sparring uden betaling - mod andel i sitets overskud.
Links til mine bedste aminotråde: Klik hér!
Tak Anders. Ja det podcast blev egentlig ganske godt (lyden kunne være bedre, men det er teknikkens skyld) :) - Vi kom ihvertfald omkring nogle rigtig spændende emner som jeg ved at mange vil kunne få gavn af.Specielt dem der stadig er i gang med at bygge deres første passive 5.000 kr/md op.
Super bog Mikael, vi nybegyndere lærte rigtig meget af den ved jeg.
Keep up the good work!
Magento Webshop | Tryksager | Logo design
Super snak med Mikael og godt at høre I kan bruge podcastet. Ja lydkvaliteten er ikke super over Skype. Men allerede i dag går vi ud og køber en pro mikrofon der gerne skulle forbedre kvaliteten.
Hvis man er interesseret i andre indlæg af samme slags så husk at tjecke bloggen løbende.
De bedste hilsner og rigtig god weekend
Daniel Laursen
Vi elsker online. Vi elsker trends. Vi elsker start-ups. Vi elsker at hjælpe start-ups - www.trendsonline.dk
Herfra også lige en - for super godt arbejde med bogen, Mikael.
Virkelig super læsning!
- Kasper
Siingle.net - Sådan spotter man singler i Danmark. Siingle.net - Kjøp single armbånd
Hej Mikael,
Tillykke med det og flot arbejde!
Og tusind tak for at nævne Meebox, og så endda med så fine rosende ord. Jeg lover at jeg vil arbejde på, at få elimineret ulemperne. Den øverste og den sidste (ulempe) er større projekter vi er i gang med (hvor vi langt om længe kan se lyset for enden). Og dansk WordPress burde også være muligt. :-)
Meebox - Hosting til Alle. Altid 20% Amino-rabat med kuponkoden: "AMINO" :-)
Hej Patrick,Tak skal du have. Meebox leverer en service jeg er meget glad for, så den anbefaler jeg naturligvis gerne.(og se så at få lanceret det affiliate program) /Mikael
Meebox har da affiliate program...
Nej, men det ser ud som om de har. Patrick har dog lovet mig at det snart kommer til at køre.