Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"R.I.P - Danmarks økonomi 15-09-2011" Hvordan administrerer jeg denne facebook-fanside korrekt??

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Nordjylland
Tilmeldt 5. Mar 11
Indlæg ialt: 305
Skrevet kl. 00:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med-aminoer Cool

Der er en hulans masse fans på dette facebook-site, der er registreret som en "Fællesskabsorganisation".

Indholdet er humorisk og holdt i en ikke-seriøs tone. Hvorledes bærer jeg mig ad med ophavsret til billeder, videoer og links til f.eks. DR osv? Kan jeg bare være ligeglad eller skal jeg være selektiv og henvise til ophavet?

Med andre ord: Hvordan gør jeg dette rigtigt, således jeg ikke får nogen på nakken efterfølgende - der er trods alt 30.000+ brugere, hvorfor sitet er ret synligt.

 

Dbh. Celgaard

 

Har du besøgt landbrugets debat- og erfaringsforum www.erfaland.dk i dag?

Udarbejdet af landmænd, for landmænd!

Fra Nordjylland
Tilmeldt 5. Mar 11
Indlæg ialt: 305
Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er også med henblik på censur af visse ord på fansiden. F.eks. har jeg lige slettet en kommentar med ordet lud** (gæt resten selv) om Helle - det er ikke i orden.

Kan jeg ske at få en straffesag ned over hovedet?

Bør jeg gå ned gennem kommentarerne og fjerne grimme kommentarer??

 

Alle tanker hjælper...

Har du besøgt landbrugets debat- og erfaringsforum www.erfaland.dk i dag?

Udarbejdet af landmænd, for landmænd!

Tilmeldt 2. May 09
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du har udfærdiget nogen retningslinjer for brugen af siden som bla omfatter sprogbrug og omgangstone så burde du ikke kunne få problemer

Husk at fraskrive dig ansvaret for andres brug af siden og din politik for censur og lign.

Brug selv kun billeder du som minimum ejer retten til at bruge og indsæt evt vandmærke med dit navn eller andet der viser det er beskyttet af rettigheder

Hvis din side har mange fans så kan du med fordel oprette et admin team af brugere der sørger for den daglige admin funktion på frivillig basis.

Hvis du ikke har erfaring med den slags så er du velkommen til at kontakte mig her eller på mail som findes i min profil

mvh

Peter

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)