Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lær mig at tjene kassen med betfair trading.

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Som lovet har jeg nu oprettet to indlæg på www.ekspertdebat.dk (Under Cafè og hygge)

Jeg skal lige have fat i admin så jeg kan få tilladelse til at uploade nogle større og andre filtyper, dem der er der nu kan bruges men har mange andre der er bedre.

Så der tilgår flere gratis betting systemer, så hav tålmodighed.

Officewarrior.dk  Mens Accessories

 

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 821
Fra  Compware Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Frank Rasmussen:

Som lovet har jeg nu oprettet to indlæg på www.ekspertforum.dk (Under Cafè og hygge)

Jeg skal lige have fat i admin så jeg kan få tilladelse til at uploade nogle større og andre filtyper, dem der er der nu kan bruges men har mange andre der er bedre.

Så der tilgår flere gratis betting systemer, så hav tålmodighed.

Linket virker ikke :S der står bare hosted by surftown

I 2016 startede jeg siden http://compware.dk/

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Frank Rasmussen:

Mikael, ingen her snakker om ludomani, det er en helt anden debat :-)

Vi taler om Betfair Trading systemer for og i mod.

Som lovet poster jeg her i tråden senere i dag et link til et forum hvor i kan downloade de tradingsystemer jeg selv har brugt før i tiden, nogle har jeg fået gratis andre har jeg betalt for i dyre domme i forhåbning om at finde det perfekte system (lidt naivt måske) for jeg har ikke fundet formlen, hvis nogle har må i da gerne sende en PM :-)

Da der ikke er copyright på alle spillesystemerne som jeg har betalt mange dollars for, uploader jeg også dem i tråden. Så i kan downloade dem helt gratis!

Jeg vælger ikke at gøre det her på Amino da jeg mener det ikke er iværksætter relateret (det kunne det måske godt være for nogle. der kan leve af det)

Frank

spil er spil jo det er system der arbejder mod det andet system og det er spillet , hvem laver det bedste system der kan over vinde den anden , der vil altid komme en tid går ned når går op lang tid så er det bare at finde ud ad hvornår det køre op ad hele tiden , for modpartner forbedre sig hele tiden og det gør i også .

Det er jo lidt vejrudsigt man beregner en masse data , nu laver modpartner en lille smule om nu er op til jer at finde en formel hurtigt til et modspil , formel er god så lang tid ,de gør ting sådan men vis de flytter en faktor , ændre det jeres formel .

Man kan leve så længe jeres vejrudsigt er den korrekt , hvornår de ændre og om i hurtigt kan se x ændring kan i lave en ny vejrudsigt der gør i vinder forsat men en små ændringer et par gange kan give jeres system en ikke pålidelig vejrudsigt da jeres system bygger på sandsyndeligheden rammer man der  

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Seiven:
Linket virker ikke :S der står bare hosted by surftown

Lol det er rettet nu, ellers har jeg linket i min signatur.

Mvh

Frank

Officewarrior.dk  Mens Accessories

 

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Frank: Tak for filerne :)

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Var så lidt, har postet et mere system.

Officewarrior.dk  Mens Accessories

 

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)