Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lær mig at tjene kassen med betfair trading.

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey amino´er.

Er der nogle, der har forstand på Betfair trading?

så skriv venligst en pb. :)

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

op

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 11
Indlæg ialt: 240
Fra  Lasse Freestyle Fodbold Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Book Danmarks bedste freestyle fodbold jonglører til dit event! Underholdning i topklasse - Mere info på..

WWW.FODBOLDTRICKS.DK 

Fra Århus
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Har ikke meget forstand på trading. Men har et odds system der vinder 9 ud 10 gange hvis ikke mere. Skriv hvis du vil hører mere. Det foregår også på betfair.

www.easy-extensions.dk  Gratis fragt på ALLE ordre!

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at gå ind på www.youtube.com og søg på betangel og evolution, det er to gode programmer med videoer der fortæller hvordan man gør. Evolution er vidst lidt bedre på gratis delen og der er en prøveperiode på fuld version hvor du kan teste med fake money. Betangels videoer er mere uddybende og tenikken ligner lidt hinanden.

Jeg mener der er meget arbejde med det og gevinsten er lille i forhold til risikoen. Der afregnes efter hvert løb det vil sige at du kan kun bruge din konto een gang inden hvert løb, dermed kan du ikke bare købe og sælge på scalptrading.

Jeg mener en bedre løsning vil være at vente til løbene er i gang, og når løbet har fundet en eller flere overvejende sandsynlige vindere, så sælger man en af de øvrige heste til mellem kurs 5 og 20. Derved har man stor sandsynlighed for at vinde mellem 5-20% per løb. Er der flere heste at sælge øger man sine chancer (hvis ikke man allerede er all in på første hest)

Hvis du er god kan du sikkert komme op på at tjene 3-5% om dagen hvis du er aktiv i trading, men når du gerne vil bruge store beløb er det ikke sikkert markedet kan matche det. Man har nok bedre vilkår som f.eks. forextrader for gearede midler, hvor du kan scalptrade ubegrænset og dermed skabe større profit - også når du vil investere større summer penge.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeppe Byskou:
Har ikke meget forstand på trading. Men har et odds system der vinder 9 ud 10 gange hvis ikke mere. Skriv hvis du vil hører mere. Det foregår også på betfair.

du må da gerne sende mig en pb om det sytem.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Kehler:

Jeppe Byskou:
Har ikke meget forstand på trading. Men har et odds system der vinder 9 ud 10 gange hvis ikke mere. Skriv hvis du vil hører mere. Det foregår også på betfair.

du må da gerne sende mig en pb om det sytem.

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kehler:
du må da gerne sende mig en pb om det sytem.

Systemet 9/10 er et velkendt system som følger:

Man spiller på fodboldkampe hvor der er in play game, hvor man starter med at sælge uafgjort inden kampen går i gang. Når et af holdene så scorer så falder prisen på uafgjort, dermed kan man købe uafgjort billigere end man har solgt for.

I 1/10 tilfælde taber man 9-10 gange indsatsen, derfor er det vigtigt at kursen på uafgjort gennemsnitlig er lavere end 50% når man køber tilbage. Dermed stiger din risiko for tab.

Jeg tror ikke det er et system der er værd at bruge, selv om det umiddelbart lyder tiltrækkende at vinde 9/10 gange

 

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Ja sådan vil jeg nok også have formuleret det, har selv rodet med det for en del år tilbage da jeg legede Betfair Trader, men hvis du absolut vil ind og lege med dine penge på Betfair så brug denne kode:  RTVVAJRLJ  ved tilmelding, så får du 200 kr at spille for, der er selvfølgelig nogle betingelser som der er ved alle af den slags bonuser, men i det mindste spilder du ikke alle dine penge på at lege trader, for det er kun de virklige gode der kan leve af det "Jeg er ikke en af dem"

Normalt vil jeg ikke reklamere for bonuser herinde, men jeg ved at når nogle læser det her skal de prøve og vil du have det system (excel regne ark) kan i sende mig en PM og jeg skal sende jer et link hvor i GRATIS kan downloade det. (det bliver først i morgen tidlig for gider ikke lave det nu)

Men mit bedste råd er, lad helt være med det og brug pengene på en bytur eller noget andet sjovt.

//Frank


Officewarrior.dk  Mens Accessories

 

Tilmeldt 29. Sep 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 3 (26 indlæg)