Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Faktura til EAN nummer

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 21. Jul 09
Indlæg ialt: 668
Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

En kunde, som arbejder på et stort universitet i københavnsområdet, har bedt mig om at sende en faktura til et EAN nummer med hende som rekvirent.

EAN nummeret tilhører helt sikkert kundens arbejdsgiver.

Hvordan sender jeg en sådan faktura?

VH. Anders

Fra København
Tilmeldt 22. Aug 11
Indlæg ialt: 406
Fra  FokusH Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du går ind på virk.dk - der er mulighed for at udfærdige og sende en elektronisk faktura derfra. Det er ganske ligetil :-)

Fra Odense S
Tilmeldt 2. Nov 10
Indlæg ialt: 87
Fra  BDM bogføring Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er korrekt som Marianne skriver og skriver lige et link til forklaring af faktura med ean nummer fra economic's ordborg

http://www.e-conomic.dk/regnskabsprogram/ordbog/ean-fatura

Du skal lave din faktura i dit bogføringsprogram og derefter blot indberette til kunden på virk.dk uden log ind m.v. For du skal angive fakturanr., betalingsbetingelser, din mailadresse m.v.

/Birthe

Fra Horsens
Tilmeldt 21. Jul 09
Indlæg ialt: 668
Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Har allerede indberettet det efter Marianne's instrukser.

Inde på virk.dk kunne jeg sagtens angive både min e-mail-adresse og nummeret på min faktura. Betalingsbetingelser blev bare default, hvilket var 30 dage, som alligevel altid er fristen jeg giver på papir fakturaer.

Jeg har ikke noget bogføringsprogram (bruger blæk-kuglepen, universal retteblæk og papir), så den sidste manøvre med mit bogføringsprogram var ikke nødvendig.

/Anders

Fra Fur
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 549
Fra  LidtBedre Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Får du flere lignende opgaver, kunne du overveje at investere i programmet vP Faktura. For 870,- + moms får du et faktureringsprogram hvor du kan udskrive fakturaer, e-maile dem eller sende dem som e-Faktura.
Hvis du er interesseret kan du installere programmet fra vores hjemmeside www.vipilon.dk . De første 30 dage kan du gratis afprøve programmet, inden du beslutter dig for at købe.

Med venlig hilsen
Viggo Poulsen

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)