Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tillykke Danmark -

Side 6 ud af 7 (62 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus T. Nicolaisen:

Hej Mikael:

Jeg er ikke helt sikker på hvor du ville hen med det?
- Men jeg skal prøve at svare dig alligevel.
Først og fremmest, kan jeg fortælle dig at "native americans" ( også kendt som indianere, som du nævner), har en ret stor indflydelse, ihvertfald hernede sydpå.
De har deres eget "land", og deres egne regler dvs. at f.eks. gambling er tilladt i deres "land/område", hvorimod det ikke er tilladt i staten, som deres land har beliggenhed i, så dvs. hvis du vil gamble så kører du bare over til indianerne.

Jeg syntes heller ikke, at jeg finder racisme en stor del af USA ihvertfald ikke i Arizona, og jeg kan vist godt fortælle dig at Arizona, er fyldt med mange kulturer.
Der er mexicanere, sydamerikanere, europærer, amerikanere, asiatere, indere, og native americans. 
Der er selvfølgelig racisme, men det er der også i Danmark og alle andre steder i verden, hvor der findes forskellige kulturer. 

Angående volden, så skal det nok passe at der er mere vold, procent mæssigt, men det er altså ikke alle steder i landet.
Jeg tror størstedelen af de tal du kommer med er fra områder hvor vold er ekstremt, f.eks byer med mange bander, og ghetto'er.
Men man skal ikke tro, at der er skyderier i gaderne overalt hvor man går.
Det finder sted i bestemte områder (som ghetto'er etc.), og dem holder man sig fra hvis det er noget man ikke vil være en del af selvfølgelig.

Jeg vil tilgengæld også sige, at jeg på mange måder finder USA et meget dobbelt moralsk land mht. hvad lovene angår, der er mange som modsiger hinanden, og jeg er næsten sikker på at det afkommer af de mange kulture og traditioner, som er bragt med ind i landet.

Jeg syntes du skulle komme et smut sydpå til Arizona, Nevada, New Mexico, Colorado, Utah etc.
Så tror jeg du ville få et andet syn, fordi igen, USA er så stort og så forskelligt fra stat til stat, det er ihvertfald hvad jeg oplever.

De allerbedste hilsner,
Rasmus T. Nicolaisen 

Du mener derved statikKen er forkert , det mener jeg ikke , prøv lige kigge igen på tallene 

Desuden skulle du prøve og en blaffe tur over USA bare 6 måneder det lære man en del , man ser nogle andre mennesker jo jeg kan forstå din rejse igennem USA ikke har prøvet det men gør det , kommer du ud oplever hvordan folk lever over alt og ser ikke på den måde du ser det på men at komme hjem hos nogle der ligger børn i syd stats flag eller oplever vold eller man prøver selvfølgelige sine grænser du lære også en del ved at arbejde på strip klubber 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus T. Nicolaisen

vold % er større generelt i hele landet prøv kigge i statikkerne 

ved da godt en der ikke , går op fakta , skriver om sine oplevelser , det kan sagtens være noget andet end fakta da du ikke kan opleve alt 

Der har ikke været skyderier de steder jeg har været og det er slet ikke i Danmark det fortæller statikKen også

Det jeg oplever når man blaffet igennem var man besøger alle mulig familier og man lige måske mangler penge kan man da godt finde på at tage penge for sex eller for et måltid mad og en overnatning  , jeg elsker opleve tingene og der spare man også lidt penge.

jeg gætter på du ikke gør det samme som mig , men det giver en indsigt at opleve og komme tæt på 

Tjekket lige din profil du er jo kun 15 år og vis lige er flyttet over ja så er det begrænset hvad kan nå og opleve og jeg tror ikke det er lige nu , du skal begynde og blaffe og få den livs erfaring og vent lidt tid med det især sex når man lige mangler til en overnatning .

Det Kunne øge din troværdigheden , at du bor USA din profil står Vestervig og det er i Vestjylland 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Struer
Tilmeldt 30. May 10
Indlæg ialt: 485
Fra  Rolcera Skrevet kl. 05:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mikael:

Jeg ved ikke, om det er fordi at jeg er 15 år, at du ikke kan lide at få kritik, og at du begynder at skrive om hvad jeg ikke ved, som du ikke aner noget som helst om, uden at du kender mig som person.

Jeg syntes det er fint, du kommer med den eneste statistik efter den anden, men jeg syntes du skal flytte til USA først, før du begynder at belære andre om hvordan det er at bo herovre.
Jeg fortæller hvad jeg har oplevet, og det matcher ikke med dine statistikker, når de siger der er skyderier i hele landet, og verden dør bag ved os.
- Igen er der selvfølgelig skyderier nogle steder, men ikke overalt, og som sagt højstsandsynligt i ghetto'er, bande områder osv. 

Angående min profil, så burde der ikke stå, "som Vestervig", da jeg ændrede det til Eloy, Arizona 2 måneder tilbage.

Jeg er ligeglad med at du er sikkert større, ældrere og klogere end mig på mange måder, men jeg ved hvad jeg ser, og hvad jeg hører fra folk der rent faktisk bor i USA.

De allerbedste hilsner,
Rasmus T. Nicolaisen 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus T. Nicolaisen:

Hej Mikael:

Jeg ved ikke, om det er fordi at jeg er 15 år, at du ikke kan lide at få kritik, og at du begynder at skrive om hvad jeg ikke ved, som du ikke aner noget som helst om, uden at du kender mig som person.

Jeg syntes det er fint, du kommer med den eneste statistik efter den anden, men jeg syntes du skal flytte til USA først, før du begynder at belære andre om hvordan det er at bo herovre.
Jeg fortæller hvad jeg har oplevet, og det matcher ikke med dine statistikker, når de siger der er skyderier i hele landet, og verden dør bag ved os.
- Igen er der selvfølgelig skyderier nogle steder, men ikke overalt, og som sagt højstsandsynligt i ghetto'er, bande områder osv. 

Angående min profil, så burde der ikke stå, "som Vestervig", da jeg ændrede det til Eloy, Arizona 2 måneder tilbage.

Jeg er ligeglad med at du er sikkert større, ældrere og klogere end mig på mange måder, men jeg ved hvad jeg ser, og hvad jeg hører fra folk der rent faktisk bor i USA.

De allerbedste hilsner,
Rasmus T. Nicolaisen 

jeg kan godt lide at får kritik af 15 årig men nok den aldre man skal begynde og blaffe over USA og lære landet at kende på andet måde , eller som skrev det er ikke , nu du skal prøve begynde at når blaffer at få sex få en overnatning og mad og lidt lommepenge det nok nu , da jeg mener man skal vente lidt og der er også en høj aldre grænse visse steder i USA eller hele USA som er 21 år før begynder på alt sex og penge

jeg har været mere end dig USA , jeg har jo min familien , i Canada , du går på High School og er der 1 år og er lige startet kun 2 måneder .

Min måde er sikkert anderledes end dine og 2 måneder

ikke som mine 3 måneder hvor man blaffer og jeg er oveni  1 gange om året  i 38 år fordi jeg  jo besøger min familien der over .

En ting dog sikker Danmark er et lille land derved mindre statiktisk grundlag , det er jo mindre end de mindste stater i USA ,dog antallet gør man oplever en større mangfoldighed , fakta er jo der er flere mennesker 

Stattikkeren forklare der er ikke alt du oplevet og det OK med min , man lære hele livet igennem 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus T. Nicolaisen:
Jeg kan tydeligt hoere at du ikke kender til Dansk Folkeparti, det er meget generaliserende at du siger at stortset alle der stemmer DF goer det fordi de er bange for invandrere eller har brug for pensionschecken.

Jeg har selv vaeret I DFU, og jeg kender folk som sidder I folketinget for DF, og jeg ved at det er noget pis du siger.
Mange af dem som stemmer DF goer det fordi de gerne vil bevare danske vaerdier I Danmark, og holde fast I vores kultur.

Jeg bor lige nu I USA for et aar, og her kan du se hvad der sker hvis du lukker alle kulture ind, fordi USA er bygget paa multikultur, saa man kan ikke definere en amerikaner.
Det skal ikke ske I Danmark, folk skal integreres til danskere.

Rasmus - det  var  ironi  - for at vise, at den slags tåbelige generaliseringer kan laves om alle partier. Jeg kender skam også flere MF´ere fra DF og har ingen problemer med dem. Men jeg kender også DF-vælgere, der stemmer på netop det parti, af præcis de årsager jeg  nævner. Min pointe er bare, at det ikke retfærdiggør en generalisering.

At du sammenligner Danmark med USA er helt ude i skoven - du kan til nød sammen ligne USA med EU - Vi får jo aldrig forskellige love i Jylland og på Sjælland uanset hvor multikulturelt Danmark bliver. 

Forøvrigt har den danske kultur altid fået input udefra - og tak for det - jeg synes både juletræ og julemand er temmelig dansk - selvom jeg godt ved det ikke er det :D

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bjarne

Ja ja, lad os nu se hvordan det gaar, maaske bliver det ikke saa slemt. Situationen er jo den, vi kan skrige og raabe op om, hvor forfaerdeligt det er, men det demokratiske valg i september, sammensatte Folketinget paa den maade. Jeg var nu heller ikke for glad for de forhenvaerende, bare se skatteministeren. Egentlig trro jeg, det er godt nok med en ny regering, og laver de helt kage i den, saa kommer der nok en ny igen

 

Ellen Dancontact telemarketing www.dancontact.dk

Tilmeldt 30. May 11
Indlæg ialt: 196
Fra  JSK MEDIA Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hurra for cirkus Danmark!!!!

Spar op til 70% på din flytning igennem os - Flytbilligst.dk

Tilmeldt 1. Jul 08
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Ikke desto mindre ser den nye regering ud til at kæmpe mere for iværksættere og vækst end den tidligere - tak til Vestager :)

Håber virkelig de får afskaffet den iværksætterskat, som der jo står i deres regeringsgrundlag de vil gøre. En skat der blev indført af de gode folk fra VKO.

Mvh. Stubbe Buchwald

Fra Smukke Faaborg
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 279
Fra  Aquatex Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Elda

elda:
a ja, lad os nu se hvordan det gaar, maaske bliver det ikke saa slemt. Situationen er jo den, vi kan skrige og raabe op om, hvor forfaerdeligt det er, men det demokratiske valg i september, s

Rart at se, at du vil være med til fortsat at diskutere det politiske både konstruktivt og på en pæn måde. Jeg begyndte debatten lidt i frustration over den ny regerings manglende erfaring og interesse for iværksættere. Danmarks vigtigste grundstof. I stedet bruger de en masse tid - enten de er røde, grumsede eller blå - på at diskutere petitesser på gaveuddelingsområdet.

Som dig respekterer jeg, at demokratiet har talt og selvfølgelig skal de have en chance. Men helt ærligt: Jeg har svært ved at se, hvordan Enhedslisten og SF være med til at drive ansvarlig økonomisk politik. Enten står mine fordomme i vejen - eller også er det de sidste 50 års historiske kendsgerninger. Jeg krydser fingre ;)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Bjarne Ravn:

Hej Elda

elda:
a ja, lad os nu se hvordan det gaar, maaske bliver det ikke saa slemt. Situationen er jo den, vi kan skrige og raabe op om, hvor forfaerdeligt det er, men det demokratiske valg i september, s

Rart at se, at du vil være med til fortsat at diskutere det politiske både konstruktivt og på en pæn måde. Jeg begyndte debatten lidt i frustration over den ny regerings manglende erfaring og interesse for iværksættere. Danmarks vigtigste grundstof. I stedet bruger de en masse tid - enten de er røde, grumsede eller blå - på at diskutere petitesser på gaveuddelingsområdet.

Som dig respekterer jeg, at demokratiet har talt og selvfølgelig skal de have en chance. Men helt ærligt: Jeg har svært ved at se, hvordan Enhedslisten og SF være med til at drive ansvarlig økonomisk politik. Enten står mine fordomme i vejen - eller også er det de sidste 50 års historiske kendsgerninger. Jeg krydser fingre ;)

Umildbart ser det ikke ud til lige nu det betyder at dårligere kår for os iværksættere vis du altså har læst nyhederne og set TV og meget andet , som sagt afskaffes nok iværksættere skatten og der er flere andre tiltage på vej for os iværksættere vi kan takke en stærk vestager for dette , før var det et stærkt DF der trak mere rød over linjen derved vil tiden vise om det bliver så slemt og jeg ved ikke rigtigt hvad du mener med SF og socialedomkraterne er der skete noget idag jeg hørte i ikke 13.00 nyhederne i radioen at der er ny regering derved er det kun  SF og enhedslisten der  bestemmer nu .

Men i alt vis er skete at radikale venstre ikke mere er i regering og jeg ikke lige hørte 13.00 nyheder kan da godt ske de ting at det bliver en svær tid måske , men det vil tiden vise 

høre nyheder nu , men de siger ikke der er ny regering med enhedslisten i 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 6 ud af 7 (62 indlæg)