Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tillykke Danmark -

Side 4 ud af 7 (62 indlæg)
Tilmeldt 1. Aug 10
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvor er i negative allesammen. Som iværksætter tænker man positivt.

Vi har da fået en minister for erverv og vækst med megen erfaring fra Danmarks Kommunistiske Parti, han har stor erfaring med erhvervsstøtte til Land og Folk, Propagandatrykkerier samt støtte til dem med de rigtige meninger (det er ikke os).  

Han kan tække på sine mangeårige erfaringer fra Sovjets erhvervsliv og VEB (Volks Eigene Betriebe) i DDR, så sig ikke han har ingen erfaring. Problemet er bare at han ikke kan skaffe flere støtte kroner fra Sovjet af naturlige årsager, Men måske er der en mulighed fra vore kammerater i Kina eller skal vi til at være solidariske med de kinesiske arbejdere der får 2 kroner i timen og en 60 timers arbejdsuge.

Nu skal vi alle satse på Miljø og Klima i den kommende 5 års plan alt andet nusseri som iværksættere leger med bliver forbudt eller bliver pålaget 110% skat og gebyrer.

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Bjarne Ravn:
Blå blok har helt sikkert også en del svipsere på samvittigheden. Ingen tvivl om det. De var alt for forhippede på at drive politik hen over midten lige i skødet på socialdemokraterne.

Sjovt du skriver det - de er ellers mest kendt for at føre blokpolitik og lave snævre forlig med Dansk Folkeparti.

Fra Smukke Faaborg
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 279
Fra  Aquatex Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Maibritt

Jeg er slet ikke uenig med dig og jeg respekterer demokratiet med dets fordele og mangler. Og vi trængte til en ny regering. VK var blevet trætte og må på reservebænken.

Uanset partifarve har vi gennem årene haft et folketing mest bestående af teoretikere, men ikke alt kan læres fra bøger. Jeg kunne tænke mig folketingsmedlemmer med erfaring hentet uden for universiteterne og partistuerne, men det ønske får jeg nok aldrig opfyldt.

Når politikere taler om at spare betyder det nedskæringer. I erhvervslivet betyder det at levere den samme vare med færre omkostninger.
Politikere taler om at rationalisere og får det til at betyde, at de offentligt ansatte skal løbe hurtigere. I stedet for at give offentlige ansatte bedre vilkår, så de kan arbejde smartere.
Sådan er der så meget, jeg ikke forstår ;)

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi må håbe det er et tegn på at flere og flere danskere - og dermed også folketingspolitikere har en videregående uddannelse. 

Jeg synes erhvervserfaring er vigtig, men den er ikke alt. 

jeg må indrømme jeg blev lidt paf, da Ole Sohn blev udnævnt til minister for erhvervs og vækst. Jeg håber Vestas er glade for de fleste andre er nok skeptiske ved tanken.

Men nu er tingene jo som de er - de er lige trådt til i dag - det bliver super spændende at se, hvad de næste fire år vil bringe - men jeg vælger at være optimist. Jeg vinder alligevel ikke noget ved at være det modsatte.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Smukke Faaborg
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 279
Fra  Aquatex Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

NB-Import:

vor er i negative allesammen. Som iværksætter tænker man positivt.

Vi har da fået en minister for erverv og vækst med megen erfaring fra Danmarks Kommunistiske Parti, han har stor erfaring med erhver

Og neden under dit indlæg i min mailbox skriver Amino: Ha en rigtig dejlig dag - tak for kaffe, siger jeg bare ...

Fra Smukke Faaborg
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 279
Fra  Aquatex Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Den blokpolitik, de førte, var lidt for socialdemokratisk efter min smag, når man ser bort fra DF's nationalistiske og snæversynede indspark, som jeg godt kunne have undværet. Aldrig er det offentlige blevet forsynet med så mange penge og med så mange ansatte!! Det påvirker konkurrenceevnen - negativt.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg ønsker stadigvæk man , kan gå til folketing og stemme og sige sin mening , jo man kan være uenig , med den anden og sige de kan ikke få nogle stemmer , men vis vi siger de ikke må stemme , er vi ikke i demokrati og lad os nu glæde over demokratiet har talt og

lad os nyde sol og de alle pigerne med lårkort på det er jo nærmeste en forlænget sommer nu , det er jo næsten hverdag op til 20 grader varmt og sikke man  får hygget sig ude i solen.

jeg ønsker ikke den holding at vi ikke skal have lov til at stemme , for det bliver det vis deres mening ikke må siges altså rød blok, vis kun var blå blok de kunne få magten ville nogle være glade fordi de andre ikke må mene noget andet og så er det ikke demokrati, jeg ønsker at leve i et frit danmark

 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Bjarne Ravn:

Den blokpolitik, de førte, var lidt for socialdemokratisk efter min smag, når man ser bort fra DF's nationalistiske og snæversynede indspark, som jeg godt kunne have undværet. Aldrig er det offentlige blevet forsynet med så mange penge og med så mange ansatte!! Det påvirker konkurrenceevnen - negativt.

Du burde lave dit eget parti fordi , du mener både blå blok og rød blok forkert måske skulle man blande farverne samme og lave en grøn blok, men tør dog ikke have dig som statsminister for du ønsker jo nærmeste den andens mening afskaffet at de ikke må stemme 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Struer
Tilmeldt 30. May 10
Indlæg ialt: 485
Fra  Rolcera Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael,

Der vil jeg faktisk gerne indrømme, at jeg er enig med Bjarne.
Sådan som det var inden vi gik til valg kunne jeg helt ærligt ikke se hvem der havde statsminister potentiale?
- Jeg syntes ikke der har været nogen, som virkelig har skilt sig ud, og som har fortjent statsminister posten.

De allerbedste hilsner,
Rasmus T. Nicolaisen 

Side 4 ud af 7 (62 indlæg)