Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tillykke Danmark -

Side 2 ud af 7 (62 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristoffer Hjerrild:

Se positivt på det.. Der går kortere tid før befolkningen finder ud af de ikke kan løse opgaven for Danmark og så kan det være Liberal alliance vokser yderligere. Man kan jo altid håbe :)

 
Nej DF som Danmarks største parti ved næste valg, er pludselig ik så usandsynligt mere...
 

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Smukke Faaborg
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 279
Fra  Aquatex Skrevet kl. 06:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Peter1982:

Ja, sådan er det når demokratiet styrer...



Hej Peter

ja, det er standardsvaret, når man kritiserer demokratiet.
Jeg snes stadig, det er lidt farligt, når man sætter helt uerfarne folk ind på poster for at bestemme, hvordan samfundet bedst skal styres. De har svært ved at kende de rette sammenhænge og deres retorik kører meget på automatpilot - partiets hjernevask gør sig her gældende.

Det giver også lidt eftertanke, at regeringer i stadigt højere omfang ikke kan finde egnede ministeremner blandt mere erfarne partisoldater.
En bekymrende udvikling.

Lad os få indført erhvervspraktik for folketingsmedlemmer, så de kan lære, hvor pengene kommer fra.
Fra Smukke Faaborg
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 279
Fra  Aquatex Skrevet kl. 07:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Mikael christiansen:

længe leve demokratiet og hver glad for vi fik lov og stemme og at vi ikke boet i et land uden valg .


jeg ville ikke være glad vis  der kun var en der bestemmer i Danmark Smile og vi ikke kunne stemme 



Hej Mikael
Hvis vi alle bare stiller os tilfreds med den måde demokratiet virker på lige nu, liber det aldrig bedre.
Jeg tror på, at vi får nogle bedre beslutninger, hvis beslutningstagerne har et bredere erfaringsgrundlag, end de har i dag.
De fleste har aldrig oplevet konsekvensen af egne beslutninger i relation til indtjening. Penge bliver sådan en fremmed størrelse, når man bare kan udskrive nogle skatter og afgifter, hvis kassen er ved at være tom. Derimod kan alle finde ud af at dele penge ud for at tilgodese mere eller mindre relevante befolkningsgrupper eller mærkesager.
Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 486
Fra  Beneath » digital design Skrevet kl. 08:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Fuel to the fire: Klik her

God tirsdag.

:) Kim

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 08:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Bjarne Ravn - hvordan forslår du så, at demokratiet skal fungere? Jeg er helt enig i at det er et problem, at så få MF´ere har en reel erhvervserfaring - men hvordan vi kan ændre det har jeg svært ved at se - altså bortset fra at tænke over, om den kandidat, vi sætter vores kryds ved næste gang, har noget erfaring i bagagen. Men jeg ser ærligt talt ikke problemet som et udtryk for, at demokratiet ikke virker.

Fra Smukke Faaborg
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 279
Fra  Aquatex Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Majbritt

Majbritt Jacobsen:

Bjarne Ravn - hvordan forslår du så, at demokratiet skal fungere? Jeg er helt enig i at det er et problem, at så få MF´ere har en reel erhvervserfaring - men hvordan vi kan ændre det har jeg svært ved at se - altså bortset fra at tænke over, om den kandidat, vi sætter vores kryds ved næste gang, har noget erfaring i bagagen. Men jeg ser ærligt talt ikke problemet som et udtryk for, at demokratiet ikke virker.

Ja, du har helt ret. Jeg kan heller ikke se løsningen. Ved at sætte sit kryds bestemmer man jo i demokratiet. Problemet er, at vi har 2 mio på statslig indkomst, der også sætter deres kryds ud for dem, de mener tilgodeser deres behov bedst. Derfor får vi ofte løsninger med stort fokus på fortsættelsen af vores velfærdsstat men med for lidt fokus på og indsigt i, hvordan vi får råd til at betale for denne velfærd.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Bjarne Ravn:
Mikael christiansen:

længe leve demokratiet og hver glad for vi fik lov og stemme og at vi ikke boet i et land uden valg .

jeg ville ikke være glad vis  der kun var en der bestemmer i Danmark Smile og vi ikke kunne stemme 



Hej Mikael
Hvis vi alle bare stiller os tilfreds med den måde demokratiet virker på lige nu, liber det aldrig bedre.
Jeg tror på, at vi får nogle bedre beslutninger, hvis beslutningstagerne har et bredere erfaringsgrundlag, end de har i dag.
De fleste har aldrig oplevet konsekvensen af egne beslutninger i relation til indtjening. Penge bliver sådan en fremmed størrelse, når man bare kan udskrive nogle skatter og afgifter, hvis kassen er ved at være tom. Derimod kan alle finde ud af at dele penge ud for at tilgodese mere eller mindre relevante befolkningsgrupper eller mærkesager.

Det vil altså sige du ønsker ikke det er demokratiet der bestemmer .

Det fleste mennesker har aldrig oplevet korrekt alle kan ikke studerer og være direktør løn, iværksættere og bistandshjælp på samme tid , der findes ikke dem der nok lige dem har nok erfaring mod alles behov 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Bjarne Ravn:

Hej Majbritt

Majbritt Jacobsen:

Bjarne Ravn - hvordan forslår du så, at demokratiet skal fungere? Jeg er helt enig i at det er et problem, at så få MF´ere har en reel erhvervserfaring - men hvordan vi kan ændre det har jeg svært ved at se - altså bortset fra at tænke over, om den kandidat, vi sætter vores kryds ved næste gang, har noget erfaring i bagagen. Men jeg ser ærligt talt ikke problemet som et udtryk for, at demokratiet ikke virker.

Ja, du har helt ret. Jeg kan heller ikke se løsningen. Ved at sætte sit kryds bestemmer man jo i demokratiet. Problemet er, at vi har 2 mio på statslig indkomst, der også sætter deres kryds ud for dem, de mener tilgodeser deres behov bedst. Derfor får vi ofte løsninger med stort fokus på fortsættelsen af vores velfærdsstat men med for lidt fokus på og indsigt i, hvordan vi får råd til at betale for denne velfærd.

jeg synes nu det er godt de tilgodeser flertallet og lad være at dømme før du ser hvad sker , radikale venstre har jo fået meget indfyldelse.

Der er ikke engang gået en uge og lad dem nu give dem en chance

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Bjarne Ravn:
Problemet er, at vi har 2 mio på statslig indkomst, der også sætter deres kryds ud for dem, de mener tilgodeser deres behov bedst.

Det synes jeg faktisk er noget generaliserende. Personligt sætter jeg mit kryds efter min ideologiske overbevisning og efter, hvad jeg tror vil være bedste for Danmark - ikke efter hvad der vil give mig flest kroner i pungen nu og her.

Jeg er næppe den eneste, der har det sådan.

Jeg tror faktisk heller ikke på tesen om, at folk på overførselsindkomst i højere grad stemmer på kandidater uden erhvervserfaring.

Det er rigtigt, at vi har mange arbejdsløse lige nu - men jeg tror ikke de stemmer udfra den status. Jeg tror faktisk de fleste gerne vil have et job igen, og derfor stemmer ud fra det. 

Fra Struer
Tilmeldt 30. May 10
Indlæg ialt: 485
Fra  Rolcera Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bjarne:

Interessant hvad du skriver, men jeg er nu også enig i at man skal ikke begynde at råbe op før, de har fået chancen for at bevise hvad de kan.
- Selvom at jeg personligt heller ikke syntes godt om dem alle sammen, og jeg kan vist også godt afsløre, at det ville nu ikke være mit første valg.

Men hvis man vender den om igen, hvor mange partier vil så kunne rette op på Danmark?
Det må være en ekstrem hård position, at blive puttet ind i.
Selv hvis det havde været nogen, som allerede havde haft erhvervs erfaring, er det igen, ikke en let sag "bare lige at bringe Danmark tilbage på rette kurs".
Jeg syntes tilgengæld også at blå fløj har spildt deres chance, og jeg kan også godt sige at, jeg faktisk er ligeglad med den person som leder hvad, så længe hans arbejde er i orden, og det styrker os allesammen.

De allerbedste hilsner,
Rasmus T. Nicolaisen 

Side 2 ud af 7 (62 indlæg)