Køb et Amino Sponsorlink
Jeg søger en journalist der ikke er bange for hårdt arbejde, en der ikke giver op trods forventet modgang.
Findes der en journalist der som jeg ikke giver op overfor et grønt projekt og bedre vilkår for frisørerne, kunderne, miljøet og børnene, der giver flere ledige mulighed for en grønnere fremtid.
Jeg søger en journalist der vil påråbe at denne innovative iværksætter med den vildeste ildsjæl, kun ønsker at gøre noget godt for dagens Danmark ved at starte en grøn frisørskole, og dermed være frontløber for grønt miljø.
Dog bliver projektet bremset ved kapitalmangel, og dermed bliver projektet skudt i sænk.
Københavns kommune som ellers har sendt pressemeddelse ud omkring grønt miljø og deres fonder, ja de kan skam søges sålænge det er statens skoler der søger, altså ikke helt hvad de giver udtryk for, vi skal have flere i arbejde, grønnere miljø, hjælpe små iværksættere m.m
Hvor finder jeg en journalist der tør og vil tage kampen op og hjælpe mig ?
Hvad er det helt præcist du vil have hjælp til?
GitteQuest: Jeg søger en journalist der vil påråbe at denne innovative iværksætter med den vildeste ildsjæl, kun ønsker at gøre noget godt for dagens Danmark ved at starte en grøn frisørskole, og dermed være frontløber for grønt miljø.
Den historie er let at skrive, men hvad forestiller du dig at opnå?Der er jo ikke meget ved at få en klynkehistorie i medierne, som folk så kan sidde og trække på skuldrene af - hvis den over hovedet når frem.
Det er vel ikke Københavns Kommunes skyld, at du ikke kan finde investorer til dit projet?Hvis KK har gjort noget aktivt for at hindre dig i at starte ny virksomhed, og hvis du har dokumentation for dette, burde du kunne få din historie i medierne uden professionel hjælp.
Men beskriv lige opgaven en tak grundigere - så kigger jeg da gerne på den og sender et tilbud.
Venlig hilsen
Hans
BEDRE BILLIGE TEKSTERJeg råder over Danmarks bedste hold af freelanceskribenter, som står klar til at levere billige tekster i ordentlig kvalitet.1/3 af skribenterne er studerende med topkarakter i skriftlig dansk. 2/3 er voksne med akademisk uddannelse og masser af erfaring.Alle har bestået en testopgave og arbejder under min professionelle supervision. Ring og hør nærmere - 2814 8403.3500 km rundt om Danmark i kajak - SPONSORER SØGES!
Hjælp til at skrive om dette grønne projekt og det som det kan gøre for dagens Danmark.
Hjælp til at læse de 95 sider igennem som er sendt ud som pressemeddelse og som gør opmærksom på vækst, grønt miljø, flere i arbejde, hjælp til iværksættere m.m
hjælp til at fortælle hvor lidt der er hold i det der bliver lagt ud, for der ER ingen fonder til fordel for grønt miljø, jov igen hvis de er statsejede, som de selv siger er det en jungle, og det er en umulig opgave siges dér.
Jeg startede min færd i københavns erhvervscenter, og de syntes det var en rigtig god idé og sendte mig videre til revisor, her har jeg så knoklet i 1 år nu for at finde muligheder for startkapita., men igen.. ingen hjælp..
Vil du have sendt en pressemeddelelse ud eller leder du efter en dagbladsjournalist, der vil tage historien op af egen drift?
Jeg kan hjælpe dig med det første - men det andet tror jeg ikke du finder herinde - der må du i gang med at ringe rundt til de relevante redaktioner for at se, om nogen bider på.
Personligt vil jeg mene at historien om, at der ikke er meget økonomisk støtte til iværksættere er noget fortærsket - og langt de fleste iværksættere starter da også deres firma op ved hjælp af egen opsparing eller en velvillig bankrådgiver.
Men er dit mål at komme i medierne, så politikerne vågner op og opdager, at dit projekt er genialt?Eller har du brug for hjælp til at formulere dit projekt, så du bedre kan pitche det for potentielle investorer?Hvem er målgruppen for det, der skal skrives, og hvordan ønsker du, at de skal reagere?Svaret på det sidste spørgsmål vil gøre det klart, hvilken type tekstarbejde, du har brug for.
Hej Hans,
Ingen klynkeri herfra denne side, nej jeg vil bare gerne ud med budskabet om at alt det der bliver skrevet fra københavns kommunes politikkere, det holder ingen steder stik.
Jeg blev tilbudt at komme på kursus i Grønt miljø og at de gerne så et fremtidigt samarbejde, men når det kommer til stykket så holder heller ikke dette stik.
Jeg spør til diverse fonder i EU kommisionen hvor pengene til iværksættere kan hentes, men uanset hvor meget denne skole lever op til kravene, så er det som de selv siger, en jungle og rådden banan som de udtaler, der er intet at hente medmindre du er statsejede og dermed sender pengene retur igen.
Jeg kan ikke være den eneste der kender til dette problem, jeg vil bare ikke affinde mig med det, ikke når projektet gør nøjagtig som de efterspørger, og slet ikke når deres egen statsejede skole ikke vil være andet end en grøn linje, de har stadig kemikalier på skolen.
Så jeg klynker ikke, vil bare have retfærdighed skal være ret, og vil gerne tilføre grønnere miljø og flere arbejdspladser, også selv om jeg ikke er ejer af flere millioner selv.
Men hvis iværksættere selv sparer op eller har en velvillig bank, hvad skal iværksætter fonderne så gå til ?
Hvis man gerne så flere ildsjæle komme frem i lyset så de kan få hjælp til at komme videre, men at det er kapitalen der mangler grundet hårdt slid og levet på bundgrænsen, som hører politikkerne snakke om vækst, fonder og hjælp til de små iværksættere, hvad nytter det så at give afslag på noget de selv gerne vil støtte op om ?
Jeg har brug for en der vil læse det samme stof som jeg, ikke en lille artikel der medfører til tårepresser, men ærlig historie omkring dette projekt og hvordan det nåede frem i lyset, for efter lang tids kampgejst og humøret blev båret af mange mennesker deriblandt københavns Erhvervscenter, at det skulle blive bremset fordi at de fonder der blev snakket om, de eksisterer ikke alligevel ?
Lidt af det hele, for vil ikke affinde mig med de mails og kommentarer der kommer fra politikkerne i Københavns kommune, har brugt oceaner på dette, og gjort det fordi de snakker om grønnere miljø og hjælp til små iværksættere.
Prøv at fatte knoglen og ring op for at høre til en fond, du kan bruge flere uger med at blive vist rundt, lovet en masse for derefter at blive fejet af.
Naturligvis håber jeg da på at en venlig sjæl ser mit gåpåmod og ideén i dette, til at sige, DET vil jeg gerne støtte, når ingen andre vil så vil jeg, det ville da være en drøm :)
Jeg har sponsorer i form af produkter og en udlejer der er villig til at hjælpe langt henad vejen, er i forhandling med hvor langt vi kan få extern leverandør til inventar ned, jeg har været ude med flyers og hører folks reaktion på grøn frisørskole, og de kan se ideén og ser frem til den åbner, for pludselig udover de 2000 der søger ind på den statsejede, så er der kun 800 der kommer ind grundet de andre ikke kan få lærerpladser, og dermed går drømmen i stykker, der er mange der stopper grundet allergi, deres drøm bliver også skudt i sænk, og en gennemsnits frisør er i faget i 9 år, så magter de ikke mere.
Hvad er det præcist som går galt, nåja ingen fonder til iværksættere med grøn indstilling.
Gav det mening ?
Så du leder efter en dagbladsjournalist, der har lyst til at sagen op af egen drift?
At der laves en ny frisørskole øger vel ikke antallet af praktikpladser? Men det er da super at det løser allergi-problemet. Og det lyder da absolut som et spændende projekt.