Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sæt navn på dine besøgende, virker det?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København N
Tilmeldt 9. Sep 11
Indlæg ialt: 60
Fra  Orango ApS Skrevet kl. 01:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er for nylig blevet gjort opmærksom på www.superlead.dk og troede i starten ikke på funktionen.
De siger det er muligt, at man kan få firma navnet på den besøgende at vide dog gælder det ikke for de helt små virksomheder.

Er der nogen som har erfaring med den slags systemer? Det kunne jo være lækkert at vide, hvilket firma der har besøgt ens hjemmeside, så har man jo mere eller mindre fået et lead.



Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 02:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Flere sider kan man se andres ip adresses enten er det med i systemet man  har på sin hjemmeside eller man kan få installeret en god tæller på ens side der kan se andres ip adresser  , at se den ip adresse, det betyder jeg kan se hvem der har været inden på sin side

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person
Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Vær opmærksom på at man kun kan se det for dem, som har fået tildelt et IP-adresse område, altså flere offentlige IP-adresser. Det er typisk kun noget store virksomheder får (alle kan få det). Små virksomheder kan som regel nøjes med den ene, de som standard får med deres Internet forbindelse.

Fra København N
Tilmeldt 9. Sep 11
Indlæg ialt: 60
Fra  Orango ApS Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har godt nok lagt mærke til, at jeg har kunne se enkelte "firmaer" via Google analytics men langt fra tilfredsstillende. De siger de har en database over alle firmaers ip adresser, så har det lavet en database primært med firmaer med min. 5 ansatte og over. Så f.eks. kan man se om mærsk har været inde på siden eller Toyota Danmark. Som IT-konsulenten nævner, så kræver det selvfølgelig at "firmaet" har en fast IP adresse, hvilket er grunden til at man ikke kan se alle firmaer. Spørgsmålet er dog, om det værd at investere 2000 kr. om måneden i?

Fra Dronninglund / København / Lysekil (Sverige)
Tilmeldt 5. Jun 11
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Ja, jeg tror det virker - men ikke på den måde, du håber :-) 

Jeg synes det er "klamt" og intimiderende når nogen identificerer mig ud af det blå - og jeg er også en enkelt gang blevet ringet op et øjeblik efter jeg havde besøgt et site. Jeg er bestemt ikke positiv overfor muligheden - og jeg anser den for ubrugelig. I praksis synes jeg heller ikke man får et lead - de små virksomheder kan man ikke identificere og i de store virksomheder har ofte så mange medarbejdere, at det i mange tilfælde bliver meget svært at finde den rette kontaktperson.

Jeg tror energien og pengene kan bruges en hel del bedre andre steder.

Venlige hilsener,

Jens

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)