Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Alle artikeler ind på en gang eller hvad?

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Ulrik:

Først og fremmest, så lad være med at dobbeltposte! :-)

Du bør helt klart lægge artiklerne op organisk á en uges mellemrum, da Google belønner dig bedst således.

Det du siger er dermed at Google vil belønne dig bedre, hvis du brugte 10 uger på at lægge 10 artikler online, end eksempelvis 1 artikel om dagen i 10 dage?

Den tror jeg nu næppe på :-)

Jeg tror endda det ville være bedre at lægge en artikel online dagligt, da det viser at der er liv i siden, og der kommer nye ting hver dag, og ikke ugentligt.

Jeg havde lagt dem op løbende alt efter hvad min plan var.

Har du tænkt dig at skrive flere artikler? Hvor ofte ønsker du der skal komme nyt indhold? Jeg ville regne lidt på det, lægge en plan, og så arbejde ud fra den.

Med Venlig Hilsen
Morten

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Fra Aalborg
Tilmeldt 13. Oct 10
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 00:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Madsen:

Ulrik:

Først og fremmest, så lad være med at dobbeltposte! :-)

Du bør helt klart lægge artiklerne op organisk á en uges mellemrum, da Google belønner dig bedst således.

Det du siger er dermed at Google vil belønne dig bedre, hvis du brugte 10 uger på at lægge 10 artikler online, end eksempelvis 1 artikel om dagen i 10 dage?

Den tror jeg nu næppe på :-)

Jeg tror endda det ville være bedre at lægge en artikel online dagligt, da det viser at der er liv i siden, og der kommer nye ting hver dag, og ikke ugentligt.

Jeg havde lagt dem op løbende alt efter hvad min plan var.

Har du tænkt dig at skrive flere artikler? Hvor ofte ønsker du der skal komme nyt indhold? Jeg ville regne lidt på det, lægge en plan, og så arbejde ud fra den.

Jeg tror du misforstår mig - Hvis du er i besiddelse af 10 artikler, og samtidig er igang med at skrive flere, så vil det helt klart være at foretrække at lægge dem op med en dags mellemrum. Det vil som du siger vise, at der er liv i siden på daglig basis.

Har du derimod 10 artikler og ikke umiddelbart flere i mente, jamen så gør du helt klart klogest i at lægge dem op med en uges mellemrum, da dette vil minimere tiden hvorpå siden står stille.

Hovedsagen er at lægge nyt indhold på siden løbende (naturligvis med så små intervaller som muligt) og sørge for at siden ikke har døde øjeblikke.

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)