Nu har jeg ikke pokkers meget forstand på facebook, men der er vel en algoritme der afgøre hvem og hvor mange der skal se hvert opslag. Det jeg vil frem til er, at selvom der bliver posted til alle sidens medlemmer, er det langt fra sikkert alle ser den?
Jeg har selv brugt ca. 3.000 kr på en ligende kampagne (fordelt på 3 facebook sider). Det har fungeret okay. Her betalte jeg lidt over 2kr pr. like til mine Facebook sider. Det var også det budskab som blev kommunikeret ud igennem den kampagne det kørte via.
Problemet med den nuværende side, er at 'folket' føler deres 'opgave' er udført, lige så snart de har liked en side som: http://www.facebook.com/2krprmand . Jeg tror, det er vigtigt for jer på sigt, at forklare brugerne skal engagere sig noget mere på de posts der kommer fra jeres side. Hvis Jesper havde fået en positiv oplevelse, med en masse likes, så ville det med garanti have affødt flere annoncører.
Btw den kampagne som jeg var med i, lavede jeg et website: http://synes.dk/stoet.html Det i mine øjne lidt skuffende den ikke fik mere success, end hvad den gjorde. Der lå potentielt flere hundred tusind kroner til kræftsagen, hvis alle havde nået deres mål. Via siden er det meget nemt at donerer op til 15 kr (ved at like 15 sider) og dele siden - uden selv at skulle have en krone op af lommen.
Nå men anyway, så håber jeg at jeres projekt og mål lykkedes :-)!