Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google pagerank Netværk - det rykker for vildt

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja undskyld overskriften der fik dig lokket herind.

Men men men - sådan bliver det i løbet af kort tid, hvis jeg får min vilje.
Og du min kære Amino-kollega har chancen for at være med kvit og frit.

Jeg fisker lidt efter om der findes nogle link-netværk, som tager Google-optimering alvorligt,
Google rent faktisk ranker de sider højere som findes i et sådant netværk.

Hvis ikke det findes i forvejen, er det mit simple mål, at skabe dette netværk.

Jeg kender en del til Googles måde at indexere søgeresultaterne på,
jeg kan programere, og jeg kan designe en "bette smule"

Hvis andre kunne tænke sig at hjælpe, for eksempel ved at øse med lidt viden,
kostruktiv kritik, eller sågar håndgribelig programering, tager jeg imod med kyshånd.

Ideen er nærmest lige født, så du kan være med til at bestemme udformningen
af konceptet, men hovedformålet skal være at ranke deltagerne højest muligt.


Er det helt i skoven - eller har du blod på tanden og fråde om munden...
KOM FRISK

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har længe gået med en idé i stil med din.

Jeg forestiller mig et mindre netværk på 20-50 personer.

Alle peroner opretter et domæne med et seo-venligt cms til formålet.

Hver person opretter et tekst, optimeret til det/ de ønskede keywords, inkl. title tags osv. Systemet skal evt. være forberedt til automatisk at lave h-formatterede overskrifter osv. så man ikke  behøver være html kyndig, samt eventuelle andre simple og lovlige "tricks"

Hver tekst skal selvfølgelig omskrives, så den er rimelig unik, så man undgår at blive banned for duplicate content.

Netop af denne grund, skal der være et begrænset antal medlemmer.

 

Cms-websiderne skal på en eller anden måde være forbundet med en server, så hvert medlem blot uploder sine egne tekster, som så automatisk fordeles ud på de andre medlemmers websider.

 

Jeg er på ingen måde seo haj, og kan heller ikke programmere skidtet, men jeg synes selv at idéen er skidegod, og hvis man gør det på den rigtige måde, burde der ikke blive problemer med Google. (det  skal selvfølgelig undersøges)

Men hvis man er 50 til at deles om en programmør, der måske endda selv har interesse i skidtet, så burde det ikke blive mange basseører til hver.

Systemet vil evt. også kunne sælges/udlejes til andre, der vil oprette lignende netværk.

 

Idéen er ikke decideret tiltænkt pagerank, men mere som en likstrategi, da der så pludselig er x antal relevante websites, der linker til ens site.

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 07:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej CpuFan

Tanken er sjov, men hvis du forventer, at du kommer meget højere op på Google på det grundlag, ja, så må jeg skuffe dig. Der skal MEGET mere til.


Søgemaskineoptimering er afhængig af så mange andre faktorer, at det, du foreslår desværre vil række som en dråbe i havet.

Og hermed har jeg lige skudt mig selv i foden i stedet for at tilbyde mit SEO-CMS til gruppen

Mvh, Christian


Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 13. Apr 07
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Det lyder da som en rigtig god ide, hvis det altså virker.

Jeg er i hvert fald med på ideen og vil gerne stille en programmør til rådighed, hvis altså ideen virkelig er holdbar?

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Søgemaskinerne er særdeles gode til at gennemskue den type netværk - og specielt hvis man er så "dum" at skrive om dem i et offentligt forum :)

Det har været forsøgt utallige gange før, og hvis i er heldige skal det nok virke (lidt) i nogle måneder, men så skal i også være forberedt på at det dør helt. Og så kan i starte forfra.
Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Yeps. Google, the all seeing eye is watching you.

Det er utroligt hvilken energi mange bruger i forsøget på at opnå en højere placering med alle mulige tricks i stedet for bare at gøre det rigtigt fra starten. Efter min overbevisning så har Googles Quality Score leveret dødsstødet til denne type aktiviteter.

Men det ligger på een eller anden måde i rigtig mange af os (jeg har da også været der i een eller anden grad), at man bare VIL prøve alle smuthullerne inden man når til bare at gøre det, der skal til.

Mvh, Christian

Tilmeldt 13. Apr 07
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Nå, ja okay - det er jo selvfølgelig snyd Måske er det en dårlig ide alligevel så

Der var jeg måske lige lidt for hurtig til at svare!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har nu svært ved at tro, at dette indlæg skulle gøre nogen forskel. Der er ikke nævnt en eneste url, så selv hvis Google brugte sin tid på at surfe i danske forummer for at finde den her slags og så slamkode sig ud af det, ville de ikke kunne gøre det.

Nu er ideen jo ikke specielt uddybet, men jeg tror stadig på den version jeg har i hovedet :)
Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 13-04-2007 15:19:20 Forfatter: Effektiv Markedsføring
Søgemaskinerne er særdeles gode til at gennemskue den type netværk - og specielt hvis man er så "dum" at skrive om dem i et offentligt forum :)

Det har været forsøgt utallige gange før, og hvis i er heldige skal det nok virke (lidt) i nogle måneder, men så skal i også være forberedt på at det dør helt. Og så kan i starte forfra.


 

Dato: 13-04-2007 15:19:20 Forfatter: Effektiv Markedsføring
Yeps. Google, the all seeing eye is watching you.

Det er utroligt hvilken energi mange bruger i forsøget på at opnå en højere placering med alle mulige tricks i stedet for bare at gøre det rigtigt fra starten. Efter min overbevisning så har Googles Quality Score leveret dødsstødet til denne type aktiviteter.

Men det ligger på een eller anden måde i rigtig mange af os (jeg har da også været der i een eller anden grad), at man bare VIL prøve alle smuthullerne inden man når til bare at gøre det, der skal til.

Mvh, Christian



Folk herinde er hurtige til at skyde ting i sænk der kunne intervenere med deres forretning - er det eneste jeg fornemmer.

netværket er ikke engang defineret eller udformet, og alligevel bliver det stemt ned som en døds-sejler.
det er sgu da fordomme så det basker til en ting.

Pagerank bygger blandt andet på kvalitetslinks fra andre google-rankede sider.
Hvem siger at dette netværk skal bygge på standard-tekstlinks, bannere eller lignende?

Hvis jeg sætter et link på min side, om en anden hjemmeside, har google da lynhurtigt indexeret denne nye side.
Hvis 50 gør det samme på hver deres måde, batter det vel mere, end hvis det kun var mig. - afhængig af linkets kvalitet og andre ting.

Kom ind i kampen og tag en seriøs debat, fremfor det gammelmands-opstød:
"Nye ting er skidt, jeg bliver ved min læst - det ved man hvad er"

 

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)