Dit kommer til at fungere bedst.
Der er dog et par elementer du kan tilføje.
Da du har nedtonet farven til en dybere mørk har teksten fået højere kontrast. Kontrasterne skaber bedre blikfang.
At du inkluderer et bestemt tilbud, giver folk muligheden for at se at prislejet, men i dette tilfælde skal du nok nærmere regne med at det skræmmer folk væk.. At du psykologisk set allerede laver BINDING på potentielle kunder, er ikke noget folk bryder sig om. Så væk med abonnementerne fra reklamen, og lav evt nogle "kom i gang" priser. Så kan abonnement prisen være på landingpagen.
Det du med fordel kan ændre er:
Få nogle konkrete produktfotos ind. Et kamera er et kamera, men din nuværende grafik kunne lige så godt høre til en reklame for 3D fjernsyn eller fladskærme. Så gør det mere konkret, så rammer du bedre. Begge dele kan sagtens bruges, men står den alene som den gør nu er der ikke synergi mellem hvad øjet ser, og hvad førstehåndsindtrykket giver.
Lav din tekst om til fx at lave reklame for en særlig kampagne og så har du også inkluderet en ekstra fear of loss teknik.