Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger eventuel partner i projekt til designe hjemmeside og stå for alt hvad der omhandler dette

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Sep 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg fik en glimrende idé, synes jeg selv. Problemet er bare at den omhandler design og diverse vedr. en hjemmeside. Jeg er selv HHX studerende (min spids kompetence er ikke det tekniske), og det mig får til at efterspørge en samarbejdspartner som er god på det tekniske og kan designe hjemmesider.

Mere præcist skal der designes en hjemmeside hvor man således kan oprette sig som bruger - et slags socialt netværk inden for det emne jeg har i tankerne. 
Hvis du synes det har interesse og er frisk, må du gerne efterlade en kommentar. 

Da jeg som sagt ikke har megen viden inden for dette område spørger jeg også alle jer andre hvad i tror beløbet ville rende op i bare sådan ca., ved opkøb af domæne osv..

Tak på forhånd!

Dbh!

Nicklas :)

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Mellem 200 kroner og 1 million.

Det er utrolig svært at hjælpe dig udfra din beskrivelse - Hvis du blot ønsker et forum, så bed en freelancer om, at sætte et phpbb-forum eller lignende op. Det kan givetvis tilpasses dine behov. 

Tilmeldt 29. Sep 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit svar, men det er mere en hjemmeside hvor man kan oprette sig som bruger, lave en profil og starte et socialt netværk inde omkring det emne jeg har i tankerne.

Vedr. pengene, så var grunden til at jeg søgte ind at vi kunne gå sammen og vi derfor kunne gøre de ting vi var gode til og derfor ikke havde brug for at kontakte en freelancer.

 

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :