Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger eventuel partner i projekt til designe hjemmeside og stå for alt hvad der omhandler dette

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Sep 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg fik en glimrende idé, synes jeg selv. Problemet er bare at den omhandler design og diverse vedr. en hjemmeside. Jeg er selv HHX studerende (min spids kompetence er ikke det tekniske), og det mig får til at efterspørge en samarbejdspartner som er god på det tekniske og kan designe hjemmesider.

Mere præcist skal der designes en hjemmeside hvor man således kan oprette sig som bruger - et slags socialt netværk inden for det emne jeg har i tankerne. 
Hvis du synes det har interesse og er frisk, må du gerne efterlade en kommentar. 

Da jeg som sagt ikke har megen viden inden for dette område spørger jeg også alle jer andre hvad i tror beløbet ville rende op i bare sådan ca., ved opkøb af domæne osv..

Tak på forhånd!

Dbh!

Nicklas :)

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Mellem 200 kroner og 1 million.

Det er utrolig svært at hjælpe dig udfra din beskrivelse - Hvis du blot ønsker et forum, så bed en freelancer om, at sætte et phpbb-forum eller lignende op. Det kan givetvis tilpasses dine behov. 

Tilmeldt 29. Sep 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit svar, men det er mere en hjemmeside hvor man kan oprette sig som bruger, lave en profil og starte et socialt netværk inde omkring det emne jeg har i tankerne.

Vedr. pengene, så var grunden til at jeg søgte ind at vi kunne gå sammen og vi derfor kunne gøre de ting vi var gode til og derfor ikke havde brug for at kontakte en freelancer.

 

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Når du siger socialt netværk, hvad mener du så? :-)  Der findes jo utallige scripts på nettet, der er kopier af facebook osv. Det er til at købe relativt billigt

Hvis du kan finde en, der vil rode med alt det tekniske, så er omkostningerne begrænset til hosting og domæne i første omgang. Omvendt vil jeg tro, at en potentiel partner vil forvente, at du kan smide nogle penge og kvalifikationer på bordet.

Jeg ville dog overveje, hvorfor folk skulle ønske et nyt socialt netværk? Og hvad det kan tilbyde, som du ikke allerede findes.

Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 540
Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg tror bare, at det bliver svært at finde en programmør, der kan programmere et socialt netværk...

Prøv i stedet at starte med at analysere dine behov for et community her

Tilmeldt 29. Sep 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen noget ligende facebook, dog inden for en andet emne :)
Det sociale netværk jeg sidder med i tankerne er vinklet på en anden måde end facebook og er samtidig komplementær til eksempelvis facebook :)

Kan dog godt følge dig i at en potentiel partner vil forvente kvalifikationer samt nogle penge.
Vedr. kvalifikationerne kan jeg stå mere for branding o.lign. og hvad pengene angår kan jeg også godt lægge noget på bordet hvis ikke det er for meget (derfor spørger jeg om omkostningerne) :) 

Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 540
Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Der skal bare VIRKELIG mange udvikler-timer til at lave noget a la facebook...og de fleste udviklere bliver hele tiden præsenteret for ideer, som de ikke selv tror på. Derfor vil de fleste gerne have penge, så de undgår at arbejde gratis, hvilket de har prøvet alt for mange gange...

Ikke fordi jeg vil tage håbet fra dig, men jeg tror bare der skal "flere kager på bordet" (kan man overhovedet sige det...??)

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicklas.

Hvis jeg var dig ville jeg give lidt flere oplysninger om din ide.

Og så skal du kunne vise en udvikler at der er et marked for din ide, og at du kan markedsføre siden.

Tror de fleste udviklere har prøvet at kode på et site som aldrig blev til noget.

Og som sagt så mange gange på amino, så du ikke fortæller folk om din ide vil den til evig tid forblive som ide. 

Du kan også være heldig at folk her på siden kan komme med gode indspark til din ide som kan gøre den endnu bedre.

Michael

 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)