Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Shopify.com ? :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Sep 11
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg skal til at lave en webshop, og vil gerne have lidt frihed mht. designet, men jeg er ikke en haj til at kode.

Jeg har fundet Shopify.com, og hørt, at der skulle være gode muligheder for et fleksibelt design.

Er der nogle, der kender til en dansk pendant til Shopify.com? Når det kommer til webshops,, så er jeg stærkest på dansk..

På forhånd tak for jeres svar!

Ahlquist.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ahlquist

Der findes en dansk pendant (kan ikke lige huske navnet) til Shopify, som bruger samme tekniske filosofi med Ruby on Rails og Liquid, men mig bekendt var det dengang småt med referencer  - i modsætning til Shopify med små 15.000 online butikker i luften.

Du er velkommen til at kontakte mig, hvis du gerne vil have sat en demoshop op. Se mere på www.themebox.dk

Venlig hilsen
Ole 

Fra København
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 300
Fra  Scanpay ApS Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan varmt anbefale Shopify for sin brugervenlighed og magento for sin kompleksitet. Shopify er et sikkert og godt valg.

Tilmeldt 21. Jun 11
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :
shopify er utrolig nemt at bruge. jeg kan minimal kodning men har selv sat shoppen fashionwomen.dk op. kan anbefales herfra

iPhoneCentral.dk - Gratis Hjælp, Tips & Tricks mm. Du kan også altid se iPhone priser fra udvalgte teleudbydere.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)