Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pointshop's Kampagner.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Dec 10
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Godmorgen Amino.

Vi er igang med at bygge en ny cashback side op. Vi er godt klar over at cashback ikke er særligt populært mere, men vi tror at vi har fat i noget af det rigtige. 

Problemet er så, at vi igennem 3 Affiliate netværker, kun har skrabet 6 cashback kampagner op (Vi har ikke valgt Survey kampagnerne).

Vi kan se at Pointshop har en RIGTIG mange Kampagner på deres side.
Har de nogle specielle aftaler med nogle cashback kampagner, som det kun er dem der har adgang til, eller hvordan foregår det ?

Vi har ikke adgang til alle affiliate netværks endnu, fordi vi ikke har et CVR nr. Er det inde på disse netværks at alle de sidste cashback kampagner gemmer sig ? 

Med Venlig Hilsen
Martin & Kasper :)    

Tilmeldt 23. Dec 10
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg giver den lige et bump :)

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin og Kasper.

Har i prøvet at klikke på kampagnerne, og se hvilken URL de hopper over?

Men ellers ja, cash back er efterhånden en forholdsvis død ting, så jeg skal ikke kunne sige om de laver deres egne, og så videresælger e-mailadresserne evt.

Ellers kan I jo også altid prøve at ringe til dem, og hører om de vil hjælpe jer.

Tilmeldt 23. Dec 10
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit svar, Casper :)

Jeg ved ikke lige hvordan de har gjordt, men man kan ikke se hvad for en url de hopper over, men ja vi kunne self prøve at ringe til dem.

Nogle der ved om folkene bag pointshop har flere projekter kørende? Kiggede lige lidt rundt på deres side og så, at de har 26 ansatte. Ret vildt hvis de tjener så mange penge kun på pointshop:)

Tilmeldt 23. Dec 10
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Martintb:



Nogle der ved om folkene bag pointshop har flere projekter kørende? Kiggede lige lidt rundt på deres side og så, at de har 26 ansatte. Ret vildt hvis de tjener så mange penge kun på pointshop:)

 

Det ville jeg self finde svar på, hvis jeg kiggede lidt nærmere på deres side. De har bl.a. også et Dating-site

Fra Vejle
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 466
Fra  MBJ Trading Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Martintb:
Nogle der ved om folkene bag pointshop har flere projekter kørende? Kiggede lige lidt rundt på deres side og så, at de har 26 ansatte. Ret vildt hvis de tjener så mange penge kun på pointshop:)


Kort fortalt;

Pointshop er ejet af "CM Network".
"CM Network" ejer helt eller delvist;

Facelift ApS
Forbrugerpost ApS
PointBlog ApS
PointShop A/S
PointTrade A/S
Random ApS
Plusservice ApS
Serviceklub.dk ApS
Lotto24 ApS

Som alle har lidt projekter under vingerne, så no wonder at der er lidt ansatte! ;-)

Martin Jensen 
http://Startline.dk

Tilmeldt 23. Dec 10
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)