Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

God skik blandt affiliates?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 21. Jun 11
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

dobbelt post ups

iPhoneCentral.dk - Gratis Hjælp, Tips & Tricks mm. Du kan også altid se iPhone priser fra udvalgte teleudbydere.

Tilmeldt 21. Jun 11
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er vel et område hvor man er lidt egoistisk.;)

på min side med iphone 5 pris der må folk med glæde kommentere og ligge et link ind, jeg sletter dog hvis det er en anden iphone 5 affiliate side.

men jeg selv kommentere da også på blog og er man heldig og kommer med en ordentlig kommentar bliver den godkendt.;) 

iPhoneCentral.dk - Gratis Hjælp, Tips & Tricks mm. Du kan også altid se iPhone priser fra udvalgte teleudbydere.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Morten Madsen:
Jeg havde måske programmeret det således at man som admin selv kunne være om det skulle være nofollow eller dofollow. Oh well, sådan er vi jo så forskellige :-)

Jeg lavede engang en løsning der virkede nogenlunde sådan her: Jeg havde et felt hvor jeg kunne ligge domæner ind fra eksempelvis konkurrenter. Hvis et af de domænerne blev angivet som hjemmeside, så var det kun IP adressen, hvor kommentaren kom fra, der kunne se linket. Alle andre så ikke noget. Hvis domænet ikke var i blokeringslisten, så var det helt fint og alle kunne se linket. Jeg havde en del konkurrenter de flittigt posted gode og brugbare kommentarer, i troen om de fik en masse gode links ud af det. Mit gæt er at ikke en opdagede, hvordan systemet egentlig hang sammen :-).

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Schneidereit:
Jeg havde et felt hvor jeg kunne ligge domæner ind fra eksempelvis konkurrenter. Hvis et af de domænerne blev angivet som hjemmeside, så var det kun IP adressen, hvor kommentaren kom fra, der kunne se linket.

Hahahah.... den er genial... lidt som at hvis en konkurrents ip kommer frem så kan han ikke se hjemmesiden :D

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Schneidereit:

Morten Madsen:
Jeg havde måske programmeret det således at man som admin selv kunne være om det skulle være nofollow eller dofollow. Oh well, sådan er vi jo så forskellige :-)

Jeg lavede engang en løsning der virkede nogenlunde sådan her: Jeg havde et felt hvor jeg kunne ligge domæner ind fra eksempelvis konkurrenter. Hvis et af de domænerne blev angivet som hjemmeside, så var det kun IP adressen, hvor kommentaren kom fra, der kunne se linket. Alle andre så ikke noget. Hvis domænet ikke var i blokeringslisten, så var det helt fint og alle kunne se linket. Jeg havde en del konkurrenter de flittigt posted gode og brugbare kommentarer, i troen om de fik en masse gode links ud af det. Mit gæt er at ikke en opdagede, hvordan systemet egentlig hang sammen :-).

Haha, priceless Yes.

Det kunne man også gøre, det er måske endda smartere, og i allerhøjeste grad også sjovere :-)

Med Venlig Hilsen
Morten

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg plejer bare at fjerne alle links og godkende. Så får man lidt gratis tekst.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)