Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

God skik blandt affiliates?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 24. Oct 07
Indlæg ialt: 206
Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan ville i tolke det hvis jeres konkollegaer lagde kommentarer og links til deres egne sites på jeres - naturligvis i sammenhæng med den skrevne tekst? Hvad er god skik og hvor går grænsen?

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis den er fra mig, så bare godkend den :o) Hvis den er fra andre, så slet linket, og evt. andre henvisninger til egen hjemmeside, og godkend kommentaren.

Hvis der stod en konkurrent i vores fysiske butik, og begyndte at dele visitkort ud til hans butik, fik han nok heller ikke lov til at blive..

(For god ordens skyld: Jeg bruger ikke den slags kommentarer, på konkkollegaers blogs)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis hans side er noget lort skal du selvfølgelig fjerne linket, men hvis det rent faktisk er en god kommentar til en side af værdi kan du jo selv få noget bonus fra Google's side ud af det. Det vidst en temperaments sag. 

- Hvis han angiver sit navn som "Mega billig bredbånd" etc. så skal du dog afvise.

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin :

Hvis hans side er noget lort skal du selvfølgelig fjerne linket, men hvis det rent faktisk er en god kommentar til en side af værdi kan du jo selv få noget bonus fra Google's side ud af det. Det vidst en temperaments sag. 

- Hvis han angiver sit navn som "Mega billig bredbånd" etc. så skal du dog afvise.

Jeg havde slettet den uanset hvad.

En konkurrent er en konkurrent, og det er de færreste konkurrenter der direkte HJÆLPER hinanden :-)

Det er muligt at jeg er egoistisk, men hvis nogen skrev en artikel på min artikeldatabase, om deres egne artikeldatabaser - så bliver artiklen slettet. Jeg ser ingen grund til hvorfor jeg skal hjælpe DEM op i søgemaskinerne, når jeg selv forsøger at ligge deroppe. Nogle er selvfølgelig fit for fight, og tager en rask konkurrence, men for mit vedkommende, så ser jeg ingen grund til at få flere konkurrenter end nødvendigt :-)

Det samme sker når jeg får lavet et "kommentar"-system til siden.

Dårlig skik eller ej.

Med Venlig Hilsen
Morten

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg tror det mig du er sur på :-)

Jeg sletter det meste - medmindre det er rigtig relevant og værdifuldt for den besøgende.

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Tilmeldt 24. Oct 07
Indlæg ialt: 206
Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Direkte sur er jeg nu ikke Smile Det var også for at få en debat om hvor grænsen går. Jeg lægger også selv links ud steder hvor der kan være interessekonflikt - dog ikke direkte på andre affiliate sites vedrørende udelukkende bredbånd. 

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Okay :-)

Men så længe men har kommentar åbent, så vil der komme kommentare - Så må man lukke det ned hvis man ikke kan klare mosten. Mhs til skik blandt affiliates - Det jo et hårdt marked - forvent det værste! :-)

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Grænsen hvad du tillader må du selv sætte 

jeg ville slettet dem altid , for det er normalt nogle bandeord mv

vis de kunne skrive rimeligt og var venlig , ja så var man overhovedet ikke så motiveret til at videre formidle ens side , så indtil videre gør det bare en super motiveret og tænk hvad der ikke havde lykkes vis samarbejde ja så havde begge det bedre 

Kunne være dejligt at godkende lidt , på en måde samarbejde selv om er konkurrenter kunne begge partner få mest ud ad  begge ville blive bedre , giver hinanden viden imellem hinanden og holder ikke det hemmeligt hvad kan forbedre os begge 2 .

i alt tror jeg dog ikke på det lykkes med en god tone  , jeg må bare forsættet med at slette  

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Sølund:

Okay :-)

Men så længe men har kommentar åbent, så vil der komme kommentare - Så må man lukke det ned hvis man ikke kan klare mosten. Mhs til skik blandt affiliates - Det jo et hårdt marked - forvent det værste! :-)

Hårdt marked, præcis. Men derfor behøver man ikke gøre det sværere for sig selv, end højst nødvendigt.

Jeg havde måske programmeret det således at man som admin selv kunne være om det skulle være nofollow eller dofollow. Oh well, sådan er vi jo så forskellige :-)

Med Venlig Hilsen
Morten

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Madsen:

Hårdt marked, præcis. Men derfor behøver man ikke gøre det sværere for sig selv, end højst nødvendigt.

Jeg havde måske programmeret det således at man som admin selv kunne være om det skulle være nofollow eller dofollow. Oh well, sådan er vi jo så forskellige :-)

Med Venlig Hilsen
Morten

Nofollow er fint, men et Nofollow link kan jo stadig stjæle lidt trafik :-)

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)