Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil lave europæisk webshop

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 25. Feb 11
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har læst martin thorborgs bog e-pusher hvor han snakker om folk der har lavet deres egen webshop, selvom det er kæmpe arbejde har det givet bonus i det lange løb fordi du skaber noget som er unikt og som er meget fleksibelt. Min europæiske webshop er netop en ide til det lange løb som skal være fleksibel, så jeg ikke skal stå et år efter og skal bygge noget helt nyt op igen. 

Jeg er vant til at arbejde med cms systemer og er igang med at lære koder/css/php/mysql osv. 

Så kunne godt tænke mig at arbejde på det, gider ikke at bruge 30.000-60.000 kroner for at få det lavet.

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan være du kan hente nogle fif hos Casper. Han har selv bygget nyesokker.dk og jeg ved han tænker på at gå internationalt.

Fra Herning
Tilmeldt 22. Aug 10
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Intet nedenfor kan du reelt bruge. Jeg vil anbefale dig at finde et allerede færdigt system. Jeg kan anbefale www.goldenplanet.dk - eventuelt snakke med dem om at personliggøre systemet til dig. Altså, udover det du allerede kan rette på. Jeg har set en del eksempler, hvor deres system er kodet ind i personlige designs.

Angående programmering...

Smid du et par år, eller 5, i programmering, og så kan du nok efterhånden lave dit eget, sikre, system. Da du allerede siger du er igang med at lære det, så burde du efterhånden vide at det tager tid. Rigtig lang tid.

Du skal tænke på alle de aspekter du skal omkring. Sikkerheden er bl.a. øverst på listen. Crosssite-scripting, SQL-injectioner - for bare at nævne få stykker.

At lave et så stort et system, er ikke noget "man bare lige lærer".

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Per,

Tak for mail. Jeg er selv i gang med en webshop til flere sprog til NyeSokker.dk. Der er en del ting som der skal tages højde for når sådan en løsning bygges op. Det bagvedliggende system bliver skrevet i PHP, samt en lille smugle PEARL. Databasen køre på en MySQL. Til formatering bruges HTML, CSS & Javascript. Det er fint at have et mål om at bygge en webshop, men du bliver nok nød til tage nogle mindre step i første omgang, for at få det nødvendige kendskab til at bygge web applikationer. Brug google, og søg efter de ord jeg har understreget

Alene det at "projektere" og designe hele systemet inden de første liniers kode skrives, er noget som kræver øvelse og erfaring.

Jeg smider lige et par billeder af systemet - so far - her:

.

.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 01:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Altså inden du vil til at programmere så stor en opgave, så er det vel vigtigt, at have på plads, hvad du vil sælge og hvordan... Online markedet er i rivende udvikling, så har du ikke basale ting på plads allerede, så risikere du bare, at alt er forældet inden du får shoppen igang, og du kan dermed begynde forfra...

At ville sælge til hele EU er optimistisk, og det kræver mange penge, hvis du vil markedsføre dig bare nogenlunde i en del lande... Hvorfor starte så stort, når det ville være bedre at fokusere på et land af gangen, og hen af vejen udvide til hele EU?

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Næstved
Tilmeldt 25. Feb 11
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil også starte med et land og så se hvordan det går.

Jeg ved allerede hvad der skal sælges.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil råde dig til at få hjælp i starten og så bruge energien på at drive din forretning.

Vi har hjulpet rigtig mange igang med webshops af forskellig art og vi tænker også salg, service med ind over.

Det er jo ikke nok at have en butik med en flot facade, hvis kunderne ikke bliver hængende og køber.

Så hvis du har lyst til uforpligtende sparring om webshops er du velkommen.

Vi har blandt andet lavet.

www.livarosa.dk og www.instores.dk

Du vil måske have noget helt tredje og det hjælper vi dig gerne med.

Vi hører gerne fra dig på 20 47 30 27

Hilsen Povl / forhandler for GoMINIsite

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)