Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Outsource Telefonsalg / Kold kanvas

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. May 11
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino'er,

Findes der virksomheder som påtager sig opgaven at lave telefonsalg for ens virksomhed altså kold kanvas?

De skal selvfølgelig sætte sig godt ind i ens produkt osv. Nogen der kender nogen, gerne links og erfaring...

Fra Aalborg
Tilmeldt 13. Oct 10
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse.

Du kan tro, at der findes virksomheder, der påtager sig at ringe til kold kanvas.

Jeg er selv partner i en telemarketingsvirksomhed og flere af vores opgaver er rettet mod kanvas emner.

Du er velkommen til at sende mig en PB med e-mail adresse og telefon nummer. Så kan vi helt sikkert finde ud af et samarbejde :-)

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Der findes mange, de går typisk under noget med Telemarketing... Der er flere herinde på Amino.

Der er stor forskel på ydelser og priser sikkert med grund...

Som med alt indkøb, se dig godt for, vælg en du er tryg ved, han arbejder nemlig med dit firmanavn og brand.

/

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Tilmeldt 21. Sep 11
Indlæg ialt: 155
Fra  Worldwide Scamfighters Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

ExportInnovation:

Der er stor forskel på ydelser og priser sikkert med grund...

Som med alt indkøb, se dig godt for, vælg en du er tryg ved, han arbejder nemlig med dit firmanavn og brand

Hej,

Jeg kan kun tilslutte mig, det du skriver.

Der er rigtig stor forskel på ydelser og priser indenfor den branche. Jeg har mange års erfaring indenfor området og jeg vil foreslå dig, at taler du med et firma, du godt kunne tænke dig at arbejde videre med så besøg dem der, hvor de holder til. Du vil nemmere kunne danne dig et indtryk af atmosfæren samt arbejdsforholdene.

Mvh

Heidi

Fra Vordingborg
Tilmeldt 27. Sep 08
Indlæg ialt: 211
Fra  BOATERS Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Der findes et hav af den slags firmaer. Men som det allerede er nævnt skal du være på vagt og vælge en du er tryg ved. Jeg kan også nævne SALE4U.nu som bl.a. også kan klare kanvas salg. Jeg har haft fine oplevelser med dem.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)