Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem skal man vælge som partner?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Efter ihærdig og spændingsfuld læsning af Martin Thorborg E-pusher står jeg med følgende spørgsmål. Jeg har lige startet virksomhed op, og ønsker også den her fornemmelse af at min hjemmeside er troværdig. Martin skriver at det vil være en god ide at "udsmykke sig med varemærker" forstået i den forbindelse, at man skal finde nogle varemærker, som folk finder troværdige og jordnære, så min side anses som noget seriøst.

1 spørgsmål:

Tjek lige det her link først www.personalsales.dk Som i kan se er jeg en virksomhed som sælger moderne accessories til aldersgruppen 16-25 år. Men hvilke varemærker skal jeg prøve at indrage, hvilke syntes i vil være mest hensigstmæssigt og ikke mindst troværdigt? Det hjælper jo nok ikke så meget hvis jeg sælger moderne accessories, og har Danfoss logo på min hjemmeside.

2 spørgsmål:

Lad os antage jeg nu har fået en par varemærker jeg kunne finde relevant at bruge på hjemmesiden. Hvordan får man så kontaktet dem, nogle der har prøvet noget lignende? Jeg vil nok mene, at det bare er at gribe knoglen eller skrive en e-mail og tage den derfra. Har i også gjort sådanne?


Tilmeldt 14. Oct 06
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Rene

var lige inde på din shop - og det der faldt mig iøjene var at du bruger en hotmail adr - der virker IKKE troværdigt at anvende en sådan på en shop - brug istedet dit domæne navn

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej shop-portalen.dk´

Tak for din besvarelse. Jeg må nok hellere begrunde hvorfor vi gør det, idet nogle ser det lidt utroværdigt. Jeg har valgt at bruge hotmail i det 75% af vores målgruppe bruger Messenger, og et af vores allerstørste opgaver er at være i kontakt med vores kunder. Hotmail i sig selv symbolisere at vi har messenger, hvor kunder kan skrive til når som helst. Jeg ved ikke om du kender Messenger, men det beskrives kortes som et online chat-rum, som rigtig rigtig mange i vores målgruppe har.



Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :
René, opret en passport konto istedet for - så har du MSN Messanger med en e-mail adresse fra dit eget domæne - se det er troværdigt.
Du kan jo blot skrive at dine kunder kan kontakte dig på MSN Messanger med den adresse, dvs. helt uden om en @hotmail.com adresse - som til hver en tid ville få mig til ikke at blive kunde, i al fald ikke uden rigtig mange bekymringer.

Så opret en passport konto, så har du det bedste fra begge sider :)

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :
personligt syntes jeg der er andre ting der er mere presserende i din webshop, end mærkevaresalg.

Du siger at dit kundegrundlag er de 16 - 25 årige - henvender designet sig godt nok til dem?
Det er for kedeligt efter min smag, for "Gotisk" altså sort ... manglende farver. - er det med vilje?
Smykkerne præsenterer sig ikke godt på hvid baggrund, sølv bliver gråt og kedeligt, og guld bliver "fesent gul"

Brug billeder med stemning , closeup''s af halssmykkerne på en flot pigehals
Tag et kig i guldsmedens katalog - de har rigtig lang erfaring, og gejl det så lidt op, så de unge kan lide det.

Kig grundigt på dine konkurrenter, - hvad ligger de på deres forside?

Kig på de udenlandske, specielt de engelske og franske sider, når det har noget med mode at gøre.
Har de accessories du bare må eje, så køb af dem, og se om du kan finde ud af  hvilken leverandør de har brugt.

Tag på Formland messen, der kommer de nyeste ting, specielt indenfor accessories.


Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)