Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kvalitetskontrol til produktion i Bangladesh

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 22. Sep 11
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Hermed mit første indlæg, og tillykke til mig med debuten.

Vi er en mindre virksomhed som overvejer en leverandør i Bangladesh til at producerer en mindre tøj kollektion. Vi har modtaget nogle rigtig gode og overbevisende samples, og det hele ser rigtig fint ud, MEN - det er sådan at med produktion af tøj, og hvilke som helst andre varer, kan man blive godt og grundigt snydt. At vareprøverne, samples, ikke svarer til den endelige leverence, er desværre ikke unormalt. 

Vi søger derfor en dansk, og eller skandinavist eller europæisk agent til at lave kvalitetskontrol på vores produktion. Som er troværdig og klar i tonen. 

Vi modtager alle råd med kyshånd :-), og er der nogen som har erfaringer med lignende produktioner vil vi meget gerne beriges med råd og viden...

mvh. Simon Wozniak Kristensen

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon

Lad mig lige forstå det helt rigtigt. Søger du en person on-site, der kan kontrollere produktionen? Eller ønsker du en der kan kontrollere processen fra DK, via sit netværk i on-site, samt efter behov tage til Bangladesh og foretage audits mv.? 

Hilsen Daniel 

Fra København
Tilmeldt 22. Sep 11
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg fik ikke spcificeret det helt.

Vi søger helt konkret en kontakt som er On-site ja. En agent som givetvis ikke laver andet end den slags kontroller, eller en som ved hvad det drejer sig om, og kan gøre den slags på bestilling.

Jeg ved der findes mange i Kina. Men sandsyneligvis lige så mange som udgiver sig for at være det. Derfor er det vigtigt at vi ved vi kan stole på agenten, og at agenten ved præcis hvad der skal ses efter...

Så ja, on-site, evt. en bosiddende der her gjort det til sin levevej, eller en som skal derned alligevel for at tage kontrol for andre firmaer, eller en lokal som nogle har goder erfaringer med og som ved hvad det handler om... 

Eller hvis der evt. er andre måder at kvalitetsstyrer på er vi også interesseret i at vide mere. 

Jeg håber det var svar nok. :)

mvh. Simon Wozniak Kristensen

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Som du siger - der må givet findes en del, omend ikke nær så almindeligt som i Kina. Jeg har selv etableret virksomhed begge steder, men er ikke idag i bangladesh

Jeg mener ex disse er OK, men dobbelt check - og tag i alle fald selv en tur ud med dem til første check som minimum uanset hvem du finder

http://bangladeshinspection.com/

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Hjørring
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon.

jeg har en systue i sydkina hvor jeg produksere.

og har småjobs for andre virksomheder.og vi kan lave næsten alt.

jeg rejser frem og tilbage mellem kina og dk hver 3 uge.

har du lyst til at høre mere så er min email. dorte@sigensgaard.dk

hej

Fra København
Tilmeldt 22. Sep 11
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dorte. 

tak for svaret

Vi er godt dækket ind på produktionen i denne omgang. Men vi vil gerne hører mere om et halvt års tid, når vi regner med at udvide vores kollektion.

Jeg skriver en mail til dig når tiden nærmer sig. Vi har masser af ønsker og ideér til fremtidig produktioner. :)

mvh. Simon

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Mit virksomhed er et eksternt inspektions firma, som leverer service i form af:

- kvalitets kontrol af vare. Typer af kvalitets kontrol : Før produktion, under produktion, når varer er færdig produceret, kontrol af pålæsning i kontainer 

- revision/audit af leverandør (tjekker alle dokumenter, produktions anlæget, forhold til medarbejdere, lager og råvarer)

- labaratorie test (test af forskellige kemikalier og materialer) 

Vores Service
1. Inspektion / Lastning Tilsyn
2. Fabrikken Revision / Social Compliance / Leverandør Evalueringer
3. Produkt Innovation-( EN71,ROHS/Reach/AZO/ISTA... )

Vores eksperter er i 

Kina, Indien, Bangladesh, Pakistan, Vietnam, Thailand, Filippinerne, Indonesien, Taiwan, Korea, Malaysia, Tyrkiet

Kontakt mig gerne på artemkrist@yandex.ru eller på skype hqts_artem.k 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)