Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny hjemmeside, hvordan får vi brugerne ind

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 1. Sep 11
Indlæg ialt: 269
Fra  NemmeHjemmesider.dk Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

Jeg har sammen med kæresten lavet en hjemmeside der handler om bryllup og hvor brugerne kan deltage i forum, skrive blogs, uploade billeder og en masser mere.

Men udfordringen er så nu, hvordan får vi folk til at bruge siden. Lige nu er den næsten helt ny og det gør det jo lidt svært i starten at se hvorfor man skal oprette sig :( Altså det er jo lidt en stor hal uden gæster i og hvem vil være den første.

Er der nogle gode guides til hvordan man bedst starter sådan en community side?

Håber meget i kan hjælpe.

Mvh

Thomas

Lav din egen hjemmeside eller webshop med NemmeHjemmesider.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Thorborg har lavet flere videoer/podcasts om det... Jeg vil mene at i skal starte med at få en masse godt indhold på siden og få lidt besøgende. Derefter kan i løbende arbejde på at integrere et forum osv.

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Gentofte
Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas,

Start med at tjekke backlinks for evt. konkurrenter - ville f.eks. selv snuse lidt til, hvordan de gør her: http://bryllupskanalen.tv/.

På den måde finder du ud af, hvordan de andre for besøgende til deres side.

Mange hilsner
Mia

Skal du bruge visitkortmagneter? Klik forbi Magnetz allerede i dag.

Fra Blenstrup
Tilmeldt 25. Jun 07
Indlæg ialt: 339
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis i virkelig vil give den gas skal i gøre alt det folk har skrevet allerede, SeoLex er guld, men kan også anbefale deMibs blog og ligende. Men i skal lave en egentlig markedsføringsplan, ikke et langt værk på 50 sider, men i skal beslutte nogle få ting.

Hvilke brugere vil vi have?

Hvor er de brugere?

Hvordan lokker vi dem til?

Hvordan fastholder vi dem?

Hvordan tjener vi penge på dem?

Det er ikke raketvidenskab, men når i ved det, ved i også hvor meget i vil investerer af tid og penge i SEO, Adwords, bannere, TV-reklamer, ja hvad ved jeg :-)

Tilmeldt 1. Sep 11
Indlæg ialt: 269
Fra  NemmeHjemmesider.dk Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey

Dejligt med så meget feedback så hurtigt :) Vil lige kigge det igennem i aften.

Jeg kan lige udvide mit oprindelige tråd med hvad jeg gør pt.

Jeg har efter bedste evner SEO optimeret hjemmesiden, så der er forskellige overskrifter alt efter hvilken side man kigger på, og det gælder selvfølgelig også meta tags. Dette gælder både for profiler, blogs, nyheder, forum, billeder og artiklerne.

Så skriver jeg nogle blogs på nettet hvor jeg nævner når der kommer nye artikler og andre spændende ting, og så skal jeg have tilmeldt siden til alle de links kataloger jeg kan finde.

Lav din egen hjemmeside eller webshop med NemmeHjemmesider.dk

Fra Randers
Tilmeldt 7. Dec 06
Indlæg ialt: 353
Fra  AT Media Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas,

Tillykke med jeres nye side Smile

Jeg vil helt klart også anbefale dig at lytte til Thorborgs videoer/podcasts.

Hvis du kigger på MinTicker.dk og finder ud af hvilken kode der skal bruges til jeres forum signatur, så tilføjer jeg jer gerne til oversigten ovenover og smider gerne et link fra vores linkside Wink

Tilmeldt 1. Sep 11
Indlæg ialt: 269
Fra  NemmeHjemmesider.dk Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Therese E. Olsen:

Hej Thomas,

Tillykke med jeres nye side Smile

Jeg vil helt klart også anbefale dig at lytte til Thorborgs videoer/podcasts.

Hvis du kigger på MinTicker.dk og finder ud af hvilken kode der skal bruges til jeres forum signatur, så tilføjer jeg jer gerne til oversigten ovenover og smider gerne et link fra vores linkside Wink

Hej Therese

Det vil jeg lige finde ud af i aften så skriver jeg lige tilbage til dig, vil da være rigtig dejligt hvis du ville anbefale vores side :)

Lav din egen hjemmeside eller webshop med NemmeHjemmesider.dk

Tilmeldt 1. Feb 11
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Facebook gør det muligt at tilpasse dine annoncer til det rigtige segment. Derfor har du mulighed for at tilpasse din annonce til dem der passer jeres målgruppe. Idet man på facebook ofte har ytret sin civile status gør det muligt at rette jeres annoncer mod personer der står som "forlovet". Det må formodes at disse har stor interesse i bryllup, da de højest sandsynligt indenfor en overkommelig fremtid skal giftes og afholde bryllup. På den måde rammer I meget konkret jeres målgruppe.

Under oprettelsen af annoncer vil facebook give et estimeret tal for hvor mange der er indenfor jeres målgruppe. Samtidig kan I sætte et loft på hvor mange gange annoncerne skal vises. Dette betyder at I ikke pludselig vil få en stor regning for at have vist en masse annoncer.

 

Mvh Martin 

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)