Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man købe facebook likes?

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 00:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg vil gerne anbefale dig at købe nogle Facebook-likes. Selvfølgelig skal du stadig engagere dig med dine fans osv. - men det udelukker jo ikke at du køber nogle fans.

Jamen, hvorfor så købe nogle 'likes'?

Jo først og fremmest så er de super billige - du kan få nogle hundrede for ca. 30 kr.

For det andet, så ser det meget bedre ud. Det skaber mere troværdighed omkring din forretning at mange 'synes godt om' den. Ganske enkelt.

Vi er helt enige om at en FB annonce stadig er en god idé at få nogle relevante med, men jeg kan ikke se hvad der er galt i at få de første par hundrede ind for 5 dollar.

Nogle af jer der kan forklare mig nogle argumenter imod det?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er helt enig med Halfdan, det du får for dine penge er mildest talt ubrugeligt.

Der er ingen vej uden om, den bedste løsning er: Hard work!

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Halfdan og Malte - tillægger I det ikke nogen troværdighedspoint, eller bliver mere opmærksomme på en side hvis den har 1000 fans fremfor 52?

Eller måske rettere: Tror i den gennemsnitlige dansker, tillægger siden mere troværdighed, når den har mange der synes godt om den?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen tvivl om at fans via. annoncer er langt mere værd end købte fans, dog er jeg ikke helt enig, når folk mener købte fans er helt ubruglige. 

Købte fans koster ikke ret meget og det giver en god mavefornemmelse på potentielle fans, når de på 2 sekunder skal afgøre om de vil trykke "Bliv fan" eller zappe videre. Det vil sige at det efter min mening bliver nemmere for dig at indsamle "gode" fans via annoncer, når de siger medlemstallet. 

Den endelige konklusion ville efter min mening være at købe lidt fans ind i starten og bagefter give den gas med markedsføringen.

Venligst
Ebbe Hansen 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Blom:

Halfdan og Malte - tillægger I det ikke nogen troværdighedspoint, eller bliver mere opmærksomme på en side hvis den har 1000 fans fremfor 52?

Eller måske rettere: Tror i den gennemsnitlige dansker, tillægger siden mere troværdighed, når den har mange der synes godt om den?

Det er meget få mennesker der går op i fans , de kigger mere på hvad er der på siden af tilbud om denne her face book side interessere en face book side ligner dog tit noget meste med udlandske profiler eller andre profiler der overhovedet ligner det fjerneste har noget at gøre med siden , det gør siden mærkbar mere utroværdig ,

dog findes mennesker der handler hurtigt de kigger ikke på siden det er lige som de folk der køber fri internet til 49 kroner om måneden og forventer den meste stabile forbindelse de læser intet på siden og disse er de færreste interesseret for de er tit de meste besværlige kunder de forventer alt gratis  , det er  dem kun kigger hurtigt , jeg ikke ønsker som kunder de kræver tid og det har man jo ikke evigt af som iværksættere  derved må man tænke langsigte på alle sine markedsførings måder hvordan man skaffer sine kunder

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mikael.

Spændende synspunkter du har - for mine er helt modsatte.

Hvad bygger du dine påstande på? Fx. *Der er meget få mennesker der går op i fans*. Den vil jeg gerne have uddybet.

Ebbe har også en god pointe med at folk på et splitsekund skal afgøre om de skal være fans eller ikke - her kan den lille ting betyde en kæmpe del.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Blom:

Hej Mikael.

Spændende synspunkter du har - for mine er helt modsatte.

Hvad bygger du dine påstande på? Fx. *Der er meget få mennesker der går op i fans*. Den vil jeg gerne have uddybet.

Ebbe har også en god pointe med at folk på et splitsekund skal afgøre om de skal være fans eller ikke - her kan den lille ting betyde en kæmpe del.

Nogle afgøre det på et split sekund dem der vender tilbage er dem der kunder 

Lige vel hvad når du 1000 vis bruger vis du ønsker du skal bare levere et godt produkt og have en iværksættere passion 

vis du ser hurtigt ar alle profiler er ikke relevante profiler og mere ligner købe profiler udlandske netværks vil de fleste sige sikke en utrotrædig en

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 00:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Du svarer ikke på, hvorfor det er meget få mennesker, der ikke går op i antallet af fans?

Men vi er tydelige uenige på det punkt. Jeg kan bare ikke finde ud af hvad du bygger din erfaringer på? Jeg synes det er ret interessant eftersom mine erfaringer er helt anderledes.

Husk også at hvis nogle af dine venner 'synes godt om' en side, så er det ofte dem du ser i boksen med de 6 fans man som regel kan se. Derudover det heller ikke altid lige nemt at se om det er en fake profil.

Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 01:29
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hey Casper,

 har du selv en facebook-side for billige golfbolde?

 Jeg står lidt i vildrede om hvad der kan betale sig.

 Evt. købe nogle fans til at starte med for derefter langsomt at ekskludere dem fra gruppen, når man begynder at få "rigtige" fans.

 

 !! Der er vel nogle facebook fansider, hvor brugerne ikke bliver vist, men derimod kun antallet af "likes"? !!

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det har jeg - www.facebook.com/billigegolfbolde.

Hvordan mener du med, hvad der kan betale sig?

Men ja, du kan selvfølgelig også starte med at købe et par hundrede fans, og så langsomt smide dem ud eftersom du får flere rigtige fans. Ikke det jeg vil anbefale, men det kan man godt.

Nej på alle Facebook sider bliver vist 6 billeder af folk..

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)