Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til indretning af 3x3 m messestand

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Pilgaard
Tilmeldt 1. Jul 10
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi skal på fagmesse i Bella Center i November 2011. Vi har et blodtryksapparat og nogle vægte med, som vi vil vise frem.

Vi har en 3x3 m stor "hjørnegrund", som vi skal have indrettet. Vi skal have plads til 2 vægte, der hver fylder ca en kvm og et bord med et blodtryksapparat ligeledes ca 1 kvm.

Vi skal dele løsblade og kataloger ud og skal selvfølgelig opbevare disse på en "smart" måde.

Det er første gang vi skal være udstillere på en messe. Pludselig kan ingen af os huske, hvordan messestande har set ud tidligere. Har selvfølgelig kigget på diverse hjemmesider med messesystemer, men der er standene jo altid løsrevne fra sammenhængen og ligner selvfølgelig en million.

Hvad er Jeres holdning : Skal vi bruge en sum penge på at få et professionelt firma til at "skabe en stand" til os eller kan vi selv lave mirakler med roll ups, et IKEA bord osv ?

Alle input modtages med taknemmelighed !

 

mvh Helle Smile

Tilmeldt 16. Aug 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Helle.

Det lyder spændende med jeres nye udstilling.

Vi producerer en masse udstillingssystemer og de behøver ikke koste en formue. Vi har mange løsninger og kan sagtens hjælpe dig.

Du kan finde mere inspiration her: www.rollupbanner.dk

Mvh.
Daniel 

Fra Gentofte
Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Helle,

Prøv at skrive til Bella og bed om fotos fra tidligere messer - det plejer jeg at gøre for at blive inspireret.

Mange hilsner
Mia

Skal du bruge visitkortmagneter? Klik forbi Magnetz allerede i dag.

Fra Blenstrup
Tilmeldt 25. Jun 07
Indlæg ialt: 339
Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Helle,

Jeg har stået bag en del messestande for forskellige firmaer i årenes løb, og jeg har lært en ting over alt andet... ENKELHED. Specielt mindre messestande som jeres kom meget let til at ligne en krambod, bare det du allerede har beskrevet lyder for mig som Meget. Jeg vil sige at den bedste løsning jeg har set til prisen er messevæg med tilhørende desk som mange trykkerier sælger, lige et link her, ikke sikker på de er billigst, men der er sikkert nogen på Amino der kan hjælpe med bedste pris 

http://www.lasertryk.dk/produkter/dat/udstillingssystemer/om-udstillingssystemer.htmlx

Scroll ned til messevæg. Sådan en messevæg hvis den overhovedet kan være på standen :-) og så apparat og vægte, slut prut :-)

Tilmeldt 5. Sep 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Når tiden igen kommer for messe, skulle du prøve at kigge lidt på alle disse messe-varer. Der er alt, hvad man har brug for til en flot messestand. Roll-up displays, messediske, hængeskilte både 3 og 4 kantede. 

Mvh Sus

Fra Nordsjælland
Tilmeldt 7. Oct 08
Indlæg ialt: 134
Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Sus,

Du har svaret på et 3 år gammelt indlæg...... :-)
Kig efter datoen næste gang...

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)