Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SPAM, eller hvad mon vi kalder det.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej.

Må jatak.com godt sende mig den email, har aldrig nogensinde tilmeldt mig deres lort, og ønsker virkelig ikke at modtage det, de sender engang i mellem. og emailen kommer fra en noreply@mobimake.com

Modtog lige denne email:
( jeg modtager ikke html emails via webmailen pt.


<html>
<body bgcolor="white">

--PARTNER_HEADER--

<br/>


-------------------------------------------------------------------------<br/>
&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;TJEK DE
GODE TILBUD...<br/>
-------------------------------------------------------------------------<br/><br/><br/>

Kære bruger.
<br/><br/>
Vi er gået over til udelukkende at sende tilbud ud i HTML format.<br/>
<br/>
Det betyder, at du fremover ikke længere vil kunne læse de enkelte tilbud i
tekst-mailen,<br/>
men at der vil være et link, så du hurtigt kan få den grafiske udgave af vores<br/>
tilbud at se i en browser.<br/>
<br/>
Den grafiske udgave af vores tilbud til dig ligger på denne adresse:<br/>
<a href="http://s.jatak.com/sb/i11537b47563f71317" ></a>
<br/>
<br/>
Du vil stadig modtage en tekst-mail, så du ved, hvornår der er nye tilbud,<br/>
der passer til din interesseprofil.<br/>
<br/>
<br/><br/><br/>



<br />

--PARTNER_FOOTER--

</body>
</html>




Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Det ser ud til at du har tilmeldt dig jatak (eller en af deres partnere) et eller andet sted. De benytter sig blandt andet en del af co-signup, og derved kan du have tilmeldte dig (uden egentlig at have lagt mærke til det). Prøv at tage kontakt til dem, de kan helt sikker fortælle dig, hvornår du har tilmeldt dig.

// Jesper Skov

 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg fik i julen en mail om at en af mine venner har "nisset" mig. Jeg skulle så prøve at gætte hvem det var.

hvis jeg gættede rigtigt, så kunne jeg være med i en konkurrence. Der var bare lige det at for at være med i konkurrencen skulle jeg skrive min email adresse. Jeg læste så betingelserne igennem og der stod at de tog sig ret til at sende min email adresse ud til deres partnere..

Ikke et ord om hvem de vil sende den til. Det skal lige siges at det var en dansk side...

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Niels - jeg kan så lige fortælle at de må have rigtig mange partnere, da jeg efter, også at være blevet nissset, skrev min email adresse blev jeg bombet med mails fra alle mulige forskellige tilbudssider, og det var en kamp at få lortet afmeldt.

Så kan man lære at læse deres betingelser!
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 12-04-2007 11:45:14
Forfatter: Niels Henriksen - Netopcom
hvis jeg gættede rigtigt, så kunne jeg være med i en konkurrence. Der var bare lige det at for at være med i konkurrencen skulle jeg skrive min email adresse. Jeg læste så betingelserne igennem og der stod at de tog sig ret til at sende min email adresse ud til deres partnere..

Ikke et ord om hvem de vil sende den til. Det skal lige siges at det var en dansk side...



Det burde heller ikke være tilladt, hvis forbrugerombudsmanden får fat i dem. Ideen er dog god nok.... tror bare ikke ens mail-database er mange øre værd, når den er fuld af pissed-off brugere.
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg vil anbefale at i alle starter med at markere sådanne emails som spam med jeres SpamFighter - hvis I bruger den. Derudover kan I anmelde det som spam til forbrugerombudsmanden (mener jeg det er). Så kan det være vi kan få stoppet den slags med tiden.

Og så er det naturligvis altid en god ide med relevant offentlig og negativ omtale af dem der spammer os :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)