Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er dine erfaringer omkring dit regnskab og bogholderi?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 27. Apr 11
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino-iværksætter

Som ejer af egen virksomhed, hvad er dine erfaringer omkring dit regnskab og bogholderi?

Jeg håber, at du vil hjælpe mig med at få et overblik over dette - resultatet skal bruges til en undersøgelse vi er i gang med at lave.

Det eneste du skal gøre er at udfylde spørgeskemaet, det tager ikke mere end 3 min og så er det naturligvis helt anonymt.

Besvar spørgeskema her: Billy's Billing 

På forhånd tusind tak for hjælpen.

Venlig Hilsen
Lara Marie Jærndal

Billigt og brugervenligt regnskabsprogram, Billy's Billing. Prøv det gratis her.

Fra Vanløse
Tilmeldt 18. Sep 11
Indlæg ialt: 123
Fra  DIPOsitive Skrevet kl. 02:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Så har jeg givet mit besyv med Smile det skal siges at jeg benytter e-conomic og er ret tilfreds med dette, men det kan helt klart gøres meget nemmere er jeg sikker på, eller i hvert fald lettere tilgængeligt for de mest gængse funktioner. Held og lykke med Billy's Billing Lara. Yes

Fra Risskov
Tilmeldt 12. Jan 08
Indlæg ialt: 238
Fra  iAdvice Skrevet kl. 08:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Lara :)

Det første en iværksætter bør gøre, (altså hvis du ikke starter et bogholderi :) er at outsource deres bogføring til andre, så der er mere tid til det som det drejer sig om.. nemlig at genere omsætning.

At sidde og bogføre selv giver ikke mere omsætning, tværtimod, det giver lange aftner og en sur kæreste / kone... for ingen iværksætter vil bruge tiden mellem 8-16 til at bogføre i... det skal tjenes penge i den tidsperiode på dagen.

Billy ser fin ud, men ideen om at bogføre selv er jeg dybt uenig i... kan godt selv bogføre, men har fra dag 1 valgt at outsource bogføring til nogle der er bedre og som frigiver tid i min hverdag.

Dbj Johnny.

Fra Vanløse
Tilmeldt 18. Sep 11
Indlæg ialt: 123
Fra  DIPOsitive Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Johnny det der e-conomic dashboard ser lækkert ud du reklamerer for. Det tror jeg i fremtiden (når der er mere statistik i e-conomic (*host*)) er noget jeg springer på, det ser overskueligt ud.

Fra Risskov
Tilmeldt 12. Jan 08
Indlæg ialt: 238
Fra  iAdvice Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej hej

Tak tak,

e-conomic kommer nok på sigt med nogle få rapporter, men vi går videre og laver de simple rapporter og den avancerede rapporter i et flot grafisk interface :)

Opret dig som bruger og smid mig en PM, så giver jeg gratis adgang resten af 2011 :)

Dbh Johnny

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 1. Sep 11
Indlæg ialt: 347
Fra  Art-tek Ingeniør Rådgivning ApS Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er det gjort.

@Johnny: Jeg kan godt forstå hvad du mener. Det er også mening at enhver iværksætter skal kun lave det han/hun er bedst til. Men når det er sagt, så mener jeg (og det holder jeg altså fast i) :-) at det er sundt og godt for enhver iværksætter at styre bogholderi selv det første år, så kan man få indblik i regnskabs verden og har en fornemmelse af hvad, hvor og hvordan  en regnskab fungere

Fra Vanløse
Tilmeldt 18. Sep 11
Indlæg ialt: 123
Fra  DIPOsitive Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Johnny Hansen:
Opret dig som bruger og smid mig en PM, så giver jeg gratis adgang resten af 2011 :)

Tak for tilbuddet det lyder fristende, men jeg har ikke særlig meget at lave statistik ud fra endnu, så må hellere vente til at jeg rent faktisk har nok der kan bruges Smile

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)