Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har fået en henvendelse fra et firma der vil lave SEO, er det pålideligt

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Holstebro
Tilmeldt 15. Sep 11
Indlæg ialt: 96
Fra  maling.nu Skrevet kl. 08:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

 

Jeg har fået en henvendelse fra et firma, internet.dk, som tilbyder at lave SEO for mig.

Jeg kan se, her på Amino, at et firma, internet danmark før har været oppe at vende og ikke for noget godt. Er det selvsamme firma og har det evt. ændret sig?

Jeg har søgt på SEO og søgemaskineoptimeringgoogle og pågældende firma ranker ikke højt hos mig i googles organiske søgeresultat, så det alene, siger mig at det måske ikke er så dygtigt endda.

Med venlig hilsen

 

Charlotte

www.maling.nu

almindelig dødelig indenfor SEO

Er håbløst dedikeret til nørderi med maling og farver. - Nørder nu også med webshop og SEO.

www.maling.nu

Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 709
Fra  . . Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 28. Dec 05
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Charlotte,

Jeg tror du allerede selv har besvaret dit spørgsmål. Hvis du er luren ved det pågældende firma, så kig efter et andet. Der er nok at vælge i mellem på markedet.

Mvh

Joakim

Nye indlæg på min online marketing blog hver tirsdag

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Deres logo siger også Internet Danmark, så meget kan jeg da se - selvom deres website bliver skåret over for tidligt i chrome, ihvertfald hos mig.

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Holstebro
Tilmeldt 15. Sep 11
Indlæg ialt: 96
Fra  maling.nu Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak skal i have begge to.

Jeg afviser forslaget (har heller ikke bedt om det) og fortsætter lidt endnu med selv at lave SEO efter bedste evne.

Vi skal på et tidspunkt have en prof indover, men det er ikke så aktuelt før end vi har produceret fuldt op til shoppen og er klar til at håndtere rigtig mange ordrer.

De 4-5 ordrer vi har per dag lige i øjeblikket, er fine at afprøve logistikken med. På lidt længere sigt, har jeg nok ikke selv mulighed for at følge hver enkelt ordre til dørs.

Charlotte

Er håbløst dedikeret til nørderi med maling og farver. - Nørder nu også med webshop og SEO.

www.maling.nu

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hahahaha.. En seovirksomhed lavet i flash, og som ikke engang ranker på egen brandsøgning, vil jeg nok heller ikke lige vælge som min seo-udbyder.. Så jeg tror du har valgt helt helt rigtigt...;-)))

/Ulrik

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)