vi har en hoved mail som heder salg@...dk hvor der ca kommer 100-200 mails om dagen, det kan være alt fra ordre, reklamationer, spørgmål om vores produkter og så videre, idag er der en person som tager sig af mailen, men det ville være rart at der er flere der kan hjælpe til uden at der bliver svaret dobbelt på mails.
findes der en løsning hvor man let kan se mail kontoen uden at få den blandet ind i signe egne mails og hvor man kan "signe af" når en mail er taget ??
Når I allerede kører Exchange i dag, kunne I jo sætte den samme mail op på en anden computer. Så man kan holde øje med, hvorvidt mailen er svaret eller ej.
Alternativt kunne man kigge på helpdesk/ticket løsninger.
http://www.focalscope.com/dk/ kunne være en mulighed ellers findes der et hav af programmer derude.
23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO.
Det nemmeste er at oprette flere forskellige emails (salg, kundeservice, retur, noreply osv.), men jo der er en del systemer som gør det du efterlyser (Exchange fx.). Personligt ville jeg nok spare tiden og pengene og vælge en google apps løsning.
findes der en løsning hvor man let kan se mail kontoen uden at få den blandet ind i signe egne mails og hvor man kan "signe af" når en mail er taget ??
vores mail ligger idag på en exchange server.
Med jeres setup er det letteste at alle personer har adgang til den konto der hedder salg@....dk og har rettigheder til at sende "på vegne af", det har dog den ulempe at mails bliver liggende, men I kan se at mailen er læst og evt. bare aftale at når en mail er læst og håndteret, så flyttes den over i en anden mappe på kontoen.
Det svarer til at I kan give hinanden rettigheder til at se hinandens indbakker - ikke meget hokus pokus. Men med op til 200 mails om dagen vil det nok være værd at overveje et ticketsystem af en slags