Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil selv lave mit SEO på min shop??

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Nu søger jeg både gode råd og vejledning.

Hvor starter jeg? Skal jeg først optimere mit site 100% også lave links derefter eller skal jeg bare begynde med link inden?

Det jeg pt. har af tanker er, at læse SEO-LEX light og E-Pusher light. Så vil jeg selvfølgelig læse gode råd rundt om.

Men hvad skal der egentlig gøres? Jeg ved:

Linkbulding, Optimering af min side. Dog i tvivl om hvad? Hvad mere?

Min side har været lukket ned og er faktisk det samme som en ny side, www.SuperStyle.dk

Men hvad gør jeg så nu??

MVh Lasse

Tilmeldt 21. Aug 11
Indlæg ialt: 22
Fra  Razz Light Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Lasse

Jeg har selv en Dandomain shop og har i den forbindelse købt SEO-tunning som er skrevet af samme forfatter som SEO-lex (Thomas Rosenstand)

Jeg kan varmt anbefale det han har skrevet, og tror det er guld værd for en webshop, at gøre som han har skrevet i sine E-bøger.

Jeg vil dog ikke anbefale dig kun at bruge light versionerne. Jeg startede selv med at læse de gratis versioner der er lavet, og synes for det første ikke jeg fik ret meget ud af det. Dernæst fandt jeg ud af efter jeg havde købt den rigtige, at der er stor forskel på den gratis version og den man køber ( selvfølgelig:) )

Derfor synes jeg du skal tage og købe de E-bøger som du selv nævner da jeg ikke tror du får ret meget ud af det ellers.

Det er samtidig også en kæmpe fordel at i de købte versioner ligger der videoer hvor der bliver forklaret de ting som står skrevet i bøgerne. Man tænker at det måske er lidt overflødigt, men jeg synes personligt det er meget nemmere at forstå sådan ting indenfor en område som måske er lidt "nørdet" ellers ;)

Ellers ved ikke rigtig så meget om SEO selv, men håber dette kan hjælpe dig lidt :)

/Rasmus

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Husk at hvis du har en anderledes URL struktur nu, skal du få sat redirects på de gamle!

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Zeberg:

Jeg har selv en Dandomain shop og har i den forbindelse købt SEO-tunning som er skrevet af samme forfatter som SEO-lex (Thomas Rosenstand)

Jeg kan varmt anbefale det han har skrevet, og tror det er guld værd for en webshop, at gøre som han har skrevet i sine E-bøger.

Tusind tak for de pæne ord. Dem er jeg stolt af!

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Inden du begynder at laver ekstern seo på dit site, skal du sørge for at få "orden i eget hus", altså have optimeret din side onpage så godt som muligt. Alene hvis du får det gjort rigtigt, kan betyde en ikke ubetyelige vækst i trafik til dit site.  Det er heldigivs stadig muligt for et rigtig godt "onpage"optimeret site, at ranke ganske godt, på også ret gode søgeord.

Just my 2 cents...;-)

/Ulrik

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)