Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er bedst? 41 sider eller 1 side

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej SEO kyndige.

Jeg har bygget min webshop op omkring kategorier, og du kan se et eksempel her brandskilte . 

Alle brandskilte er altså at finde i denne kategori, og selvom der er en læs mere knap, så er der ingen produkter der har unikke sider. Alt er samlet i denne kategori oversigt.

Nu sidder jeg så med en masse unikke tekster til disse 41 produkter, som jeg vil ligge ind. Men tvivlen kommer op i mig, for vil google læse og indexere SÅ meget text på en enkelt side... det kunne nemt blive 300 * 41 = 12300 ord for bare en side...

Eller skal jeg tage skridtet og dele det op, så alle skilte har hver deres side? 

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror også du skal tænke på brugervenligheden, vil det være godt for dine kunder at det er samlet i en lang smøre? - Nej vel.

Hvis du deler det op i 41, hvor du så laver meta til hver enkelt, og måske laver lidt simpel linkbuilding siderne imellem så vil jeg tro det er bedre end i en lang køre - er dog seo-wise' ikke 100% sikker. 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville helt klart dele det op. Det giver dig  41 sider du kan målrette til produktsøgninger. Der er massere af SEO- og brugerfordele ved at dele teksten ud på 41 selvstændige sider.

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Har lige kastet et kort glimt på dit link.

Hvis det stod til mig ville jeg halvere den valgte str. og lave henvisningen til mere info, som et lille skrive felt der hopper op når man føre musen hen over et produkt, uden at skulle klikke sig frem og tilbage det vil være god bruger venlighed, at nedsætte antallet af klik dine kunderne skal igennem, for at finde dine informationer om produkterne, naturligvis skal der klikkes ved bestilling og når der lægges i kurv,

Hold dit fokus på brugerveligheden, og få de dygtige SEO folk til at håndtere google mulighederne.

Venligst René Buch

Venligst

René Buch

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Det der bliver samlet i en lang smøre, er jo oversigten af de 41 produkter. Hvis man leder efter lige den ene brandskilt som man skal bruge, ja så er det ikke overskueligt. Men det er lidt et problem "ved siden af", for uanset hvad, slipper jeg jo ikke for kategori visningen.

Men du har selvfølgelig ret at hvis man kommer ind via fx google direkte til det skilt man skal bruge, så er det selvfølgelig laaaangt bedre. ifht at komme ind på en side med 41 produkter.

Her kommer nok bare en af "problemerne".... der er meget få søgninger på mine sikkerhedsskilte og derfor tænker jeg at det er bedre at få 100 ind på kat. siden end 10 ind på en underside.... puha jeg er sgu godt nok i tvivl.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper og René

Tak for Jeres gode indlæg.

@Casper, også selvom der på selve ordet brandskilte kun er 110 søgninger pr. måned? Er det så ikke bedre at lave EN meget stærk side? Eller kobler du ikke nødvendigvis de 2 ting sammen?

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

41 sider giver dig mulighed for at fylde med 41 titel tags i Googles resultatliste. Så jeg ville fokusere på at lave en stærk sektion, kontra en stærk side. Det er ikke mængden af tekst, der er afgørende for placeringen.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Casper.... det må blive løsningen!

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg plejer at lave sådan et SEO map til mig selv (i excel), hvor jeg taster url + det keyword jeg vil have siden skal ranke på. Udfra det sørger jeg så for at lave mine interne links i tekster m.m. så hver gang ordet brandskilte optræder i en af de 41 artikler, linker du til /brandskilte.html eller hvad siden nu hedder. Så du på den måde får sendt et klart signal, via dine interne links, hvad hvilke sider handler om.

Fra frederiksværk
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 921
Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Casper, du er altså genial!!! 

 jeg mangler en investor eller 2 til at starte mit projekt

http://www.amino.dk/forums/t/96207.aspx

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)