Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Googles nye site links

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 09:03
Hvor mange stjerner giver du? :

WinkHej Aminos !

Kan I svare  mig på nedenstående og Google nye sitelinks.

Hvis jeg tager nedenstående får jeg forskellige resultater.

Kan man selv bestemme disse eller være med til ?

Eller bestemmer Google suverænt disse ?

 

Råd & Mal

http://www.google.dk/#sclient=psy-ab&hl=da&site=&source=hp&q=R%C3%A5d+%26+Mal&rlz=1W1GGHP_daDK441&pbx=1&oq=R%C3%A5d+%26+Mal&aq=f&aqi=g1&aql=1&gs_sm=e&gs_upl=8603l11589l0l12130l9l9l0l3l3l0l193l918l1.5l9l0&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.&fp=2920c839742fcdca&biw=1120&bih=527

 

www.raad-mal.dk

http://www.google.dk/#hl=da&sugexp=pfwc&cp=15&gs_id=3c&xhr=t&q=www.raad-mal.dk&pq=r%C3%A5d+%26+mal&pf=p&sclient=psy-ab&rlz=1W1GGHP_daDK441&source=hp&pbx=1&oq=www.raad-mal.dk&aq=f&aqi=&aql=&gs_sm=&gs_upl=&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.&fp=2920c839742fcdca&biw=1120&bih=527&bs=1

God weekend

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Et stykke af vejen kan du godt selv styre det i GWT (Google Webmaster Tools) Der er et punkt i venstre side, som hedder "sitelinks", så vidt jeg lige husker. - Det du kan er, at du kan vælge hvilke du ikke ønsker vist.

Din ændringer gælder i 90 dage, hvorefter du skal gøre det igen.. Hvorfor denne begrænsning er der, skal jeg ikke kunne sige, men sådan er det..:S

/Ulrik

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ulrik !

tak for din hjælp.

Jeg har efterfølgende søgt, bl.a. foranledet af din inspiration, og bla. fundet denne http://www.concept-i.dk/blog/google-sitelinks.html

Håber ikke nærværende stopper dialogen.

Men jeg vil først læse hos Thomas Rosentand Wink

Ib Abildgaard

Råd & Mal

 

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Undskyld Thomas. Det skule være Rosenstand.

Jeg ved dog hvordan jeg kan reete i et nyt indlæg. men Amino kører for øjeblikket simpelthen spå langsomt.

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Der er sket lidt med sitelinks, siden Thomas skrev sit indlæg - og man kan ikke længere helt få lov til at diktere, hvilke links, man ikke vil have med. I Webmaster Tools kan man angive, hvad man helst ikke ønsker at se, men Google forbeholder sig retten til at vise dem alligevel..

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,6 stjerner givet af 5 person

Korrekt google bestemmer selv 

  • Du kan dog gøre noget selv
  • Lav disse sider bedre 
  • indgående links til disse sider 
  • Få video og billeder disse sider
  • opdatere mere på disse 

I alt som alt andet lav din side bedre end den er nu  , man kan altid forbedre sig og du kan sagtens forbedre din hjemmeside

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Mikael !

Du er "altid" på pletten med råd og vejledning.

Ja du har vel ret i at alle sider kan gøres bedre, også når vi her sidder og bruger tid på Amino, kunne vi jo vælge at bruge dette til egen vinding.

Men vi mennesker er vel også lidt "magelige" - finde lidt lettere løsninger.

Jeg skal også have lavet sites bedre, ,men skal også vide lidt hvor indsatsen skal ligges, plus det at der hele tiden findes ny inspiration på bl.a. Amino. Så også en konstant udvikling m.m.

Mit spørgsmål gik også på om man allene på de nuværende Site Link kunne prioterer alene på disse og til vælge og fra vælge ?

Svaret på dette som jeg har læst mig frem til er et både og.

Jeg har længe tænkt på videoer kender du nogle der er gode og billige til dette ?

Mit fag er jo meget visuelt - så billeder og video formodentligt relevant. Bl.a. på forside

Jeg har en del trafik på "malertips" hvor det jo kan være yderst interessant og relevant. Siden alene giver en høj afvisningsprocent (ser kun den samme side).

Andre "relevante" søgeord findes jeg forholdsvis godt på i Google. F.eks. "malertilbud" Du skal også huske på, at her er der tale om DR1 og nogle udbudsportaler der alle mig bekendt får professionel SEO, hvor formodentlig du og jeg indtil videre laver det i fritid og til "husmands" behov.

Men Mikael du og andre må meget gerne påpege tiln fra min side www.raad-mal.dk jeg er altid modtagelig for god og konstruktiv kritik.

Nu tager jeg selv på kursus hos Jacob m.fl.

God weekend til alle,

IT er en livs lang udfordring

Ib Abildgaard

Råd & Mal

 

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Mikael christiansen:

Korrekt google bestemmer selv 

  • Du kan dog gøre noget selv
  • Lav disse sider bedre 
  • Få indgående links til disse sider 
  • Få video og billeder disse sider
  • opdatere mere på disse 

I alt som alt andet lav din side bedre end den er nu  , man kan altid forbedre sig og du kan sagtens forbedre din hjemmeside

Mikael,

Du vrøvler altså her.

At "lave sine sider bedre" påvirker da ikke valget af sitelinks, som Ib spørger til. Jeg har heller ikke set den mindste indikation af, at video og billeder på undersider skulle øge sandsynligheden for, at de bliver udvalgt til sitelinks. Tværtimod ser jeg ofte ganske tynde "kontakt os"-sider udvalgt.

Hvis du skulle give råd, kunne du skrive, at det primært afhænger af den interne linkstruktur og med høj vægt på menuer på siden. Og at der også er tegn på, at sider med mange eksterne links også kan blive udvalgt. Det er lidt mere håndgribelige råd end ukonkrete "gør siderne bedre", som så heller ikke direkte påvirker sitelinks.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Netop !Wink

Dejligt når tingene bliver håndgribelige. Har selv tidligere netop haft "kontakt" i site links, og har studset over dette, men selvfølgeligt ikke direkte haft noget imod dette. Det er da rart når "folk" kan kontakte en og ved hvor de kan gøre det.

Men hellere ikke på min side for kontakt er der meget "gods".  Som Frank

også skriver er det svært og se hvad Google her har udvalgt.

Bedste hilsener

Ib

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Frank Hellerup Madsen:

Mikael christiansen:

Korrekt google bestemmer selv 

  • Du kan dog gøre noget selv
  • Lav disse sider bedre 
  • Få indgående links til disse sider 
  • Få video og billeder disse sider
  • opdatere mere på disse 

I alt som alt andet lav din side bedre end den er nu  , man kan altid forbedre sig og du kan sagtens forbedre din hjemmeside

Mikael,

Du vrøvler altså her.

At "lave sine sider bedre" påvirker da ikke valget af sitelinks, som Ib spørger til. Jeg har heller ikke set den mindste indikation af, at video og billeder på undersider skulle øge sandsynligheden for, at de bliver udvalgt til sitelinks. Tværtimod ser jeg ofte ganske tynde "kontakt os"-sider udvalgt.

Hvis du skulle give råd, kunne du skrive, at det primært afhænger af den interne linkstruktur og med høj vægt på menuer på siden. Og at der også er tegn på, at sider med mange eksterne links også kan blive udvalgt. Det er lidt mere håndgribelige råd end ukonkrete "gør siderne bedre", som så heller ikke direkte påvirker sitelinks.

Hjemmesider kan få video links på google det giver en ekstra chance for site links 

jeg har selv lige flytte en video det gav et links mindre på google

interne giver selvfølgelige det ved enhver , men indgående links 

Kontakt siden tit valgt grundet kliker meget der , og der er flere interne links til denne side

Men måske er det også fordi jeg har en stripper side der bliver mere søgte video

jeg havde før et pænt video links før da var video på siden , den er site links på 

sider bedre påvirker ikke helt igennem men , det kan skaffe flere indgående links fra andre folk på internet og links fra andre steder synes jeg ser forbedre site links , men vis det ikke kan forbedre site links , hvorfor er så dem med fleste hits og indgående links der ligger øverste på min stripper side og ser ud til også med mine andre sider de bedste og meste indhold med fleste links får site links for der linker folk til , men der jo også en okay links struktur på siden 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)