Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dansk webshop vil sælge til hele Europa

Side 3 ud af 5 (42 indlæg)
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 00:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Kent Medom:
Spændende Casper. Hvad med New Socks On The Block? "lidt" langt, men nemt at huske :o)

">0:52

"I'm still, i'm still a great sock from the block"

Skype-BigSmile

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Casper Schneidereit:

Ikke nødvendigvis (jeg har i øvrigt søgt en masse visdom i et par af dine blogindlæg). Grunden til jeg vælger en engelsk betegnelse er følgende: Jeg får desværre ikke mulighed for lokal kundeservice eller lokal returadresse, derfor kan jeg lige så godt sende signalet at det er en "international" forretning den "lokale" handler med. 

Personligt kan jeg også godt lide signalet at "det er sokker og kun sokker" du kan købe her, går igen hele vejen.

Selvom du ik har lokal kundeservice mm, så er der vel ingen grund til, at tabe kunderne ene og alene på navnet?

Det er lidt sjovt, at de fleste store tøjwebshops i dag intet nævner om deres produkter i domænenavnet...

Asos, Topshop, Nelly, Haburi, Yoox, Styledrops, H&M, Zara. Mango osv. De nævner intet om tøj, men alle ved hva det handler om, fordi ordet er unikt...

Men hvis du endelig vil have ngoet med socks i, så vælg en ordkombination, som ik lyder wierd på nogle sprog. Jeg kan komme i tanke om 2-3 sprog i EU, som vil have udtalelsesproblemer med dit forslag.

Hva med noget så simpelt som allaboutsocks (all-about-socks). Ved godt at .com er optaget, men samtlige andre domæner er fri...

Eller itissocks (it-is-socks), hvor samtlige domæner er ledige?

Nemt at udtale på alle sprog, og det giver et klart signal...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 00:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
Selvom du ik har lokal kundeservice mm, så er der vel ingen grund til, at tabe kunderne ene og alene på navnet?...

Nej helst ikke :-). Hvilke sprog tænker du? Men vil jeg stå svagere "brandingsmæssigt" med shopwithsocks.com kontra bingul.com (eksempel). Jeg har kigget lidt på f.eks billigvvs.dk eller thshirthell.com, der begge benytter domænenavnet. Tshirthell.com kan jeg specielt godt lide.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 00:35
Hvor mange stjerner giver du? :

... hellsocks.com er taget :-)

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 00:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Schneidereit:

... hellsocks.com er taget :-)

Sockhells.com er ledigt ;)

Fra Sønderborg
Tilmeldt 10. Mar 10
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 00:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt fedt :)

Måske du også skulle registrere det med binde-streg? www.shopping-socks.com.

Og en lille tanke mere: Hvad med en .eu endelse? Så synes jeg det er ret tydeligt at det er eu du sælger til.

Og så bliver der også åbnet op for lidt flere muligheder, som fx.: www.socks-in.eu, eller www.socks-from.eu, da du så vidt jeg husker køber sokkerne af en producent i EU? Så kan du jo ligesom "slå lidt på det."

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 00:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Så omvendt - heavenofsocks.com Skype-TongueOut

Du ønskes ihvertfald held og lykke med projektet Big Smile

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Schneidereit:

Fashion-Seller:
Selvom du ik har lokal kundeservice mm, så er der vel ingen grund til, at tabe kunderne ene og alene på navnet?...

Nej helst ikke :-). Hvilke sprog tænker du? Men vil jeg stå svagere "brandingsmæssigt" med shopwithsocks.com kontra bingul.com (eksempel). Jeg har kigget lidt på f.eks billigvvs.dk eller thshirthell.com, der begge benytter domænenavnet. Tshirthell.com kan jeg specielt godt lide.

En svensker, en tysker og en hollænder ville have problemer, hvilket primæret skyldes deres måde, at udtale engelske ord på...

Men ellers gå på Google.com og søg på ordet socks...

Af de første 20 resultater, der er der 3, hvor ordet socks ik indgår i domænenavnet... Vil du bare være endnu en af de 17 andre, eller vil du skille dig ud?

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 00:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne skille mig ud, og helst på noget mere end domænenavnet :-). Jeg må indrømme jeg er lidt i syv sind... Hvorfor blev det lige costumfit for dit vedkommende?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Casper Schneidereit:

Jeg vil gerne skille mig ud, og helst på noget mere end domænenavnet :-). Jeg må indrømme jeg er lidt i syv sind... Hvorfor blev det lige costumfit for dit vedkommende?

For at gøre en lang historie kort, så blev navnet fundet i en herretøjsbutik, faktisk nærmere bestemt en Tommy Hilfiger butik... Og det var intet mindre end end polo, som gav inspirationen...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 3 ud af 5 (42 indlæg)