Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

DUPLICATE CONTENT - hjælp!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen,

jeg er ved at skrive en produktbeskrivelse på en masse produkter på en webshop og så er det jeg bliver i tvivl omkring duplicate content.

Må noget af beskrivelse på de forskellige produkter være det samme?

På forhånd 1000 tak for hjælpen :)

Mange hilsner

Michelle

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Michelle Nielsen:

Hej allesammen,

jeg er ved at skrive en produktbeskrivelse på en masse produkter på en webshop og så er det jeg bliver i tvivl omkring duplicate content.

Må noget af beskrivelse på de forskellige produkter være det samme?

På forhånd 1000 tak for hjælpen :)

Mange hilsner

Michelle

Generelt skal du se på hvor stor en andel af indholdet der er ens og sørge for det er så lille en andel som muligt. Der er ikke nogle præcise tal for dette, men jo mindre andel af teksten der er ens jo bedre.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Det kommer i høj grad an på hvor meget "noget af det" er. Det er altid bedst med 100% unikke og lange beskrivelser, af en høj kvalitet. Det er der langt de fleste shops går galt, de har alt for kort tekst, alt for dårlig tekst og ja de gider egentlig ikke gøre helt så meget ud af det som de burde.

Så vil du have en fordel i forhold til dine konkurrenter, ja så skriv 100% unikke og lange kvalitetstekster, som har den søgeordsfylde som den skal have, for at den både er sælgende, let læselig og søgemaskineoptimeret. Kan du ikke selv det, vil det helt sikkert være en fordel at få en professionel til at skrive dine tekster, da du så har en stor fordel i forhold til dine konkurrenter.

Ja det kan være dyrt i både tid og penge, men ingen har sagt at det at åbne en webshop eller en hjemmeside for den sags skyld er "bare lige". Det kræver hårdt arbejde fra start.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michelle,

Du er nødt til at definere "noget af beskrivelsen".

Kan du sende mig eksempler på PB, så du undgår, at sprede din duplicate content endnu mere :-)?

Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 540
Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Lohse:

Hej Michelle,

Du er nødt til at definere "noget af beskrivelsen".

Kan du sende mig eksempler på PB, så du undgår, at sprede din duplicate content endnu mere :-)?

Ja, eller et link i tråden. Men jeg synes nu at KTJ-media svarede meget godt ellers!

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter1982:
Ja, eller et link i tråden. Men jeg synes nu at KTJ-media svarede meget godt ellers!
Ikke helt godt kan jeg se på stjernerne :)

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)