Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google så mangler der "www." foran domænet?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har lige et spørgsmål, når man finder mine sider sider på Google så mangler der "www." foran domænet - alle de andre har det på i oversigten. Kan man rette dette til?

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Arlo:

Hej Aminoer

Jeg har lige et spørgsmål, når man finder mine sider sider på Google så mangler der "www." foran domænet - alle de andre har det på i oversigten. Kan man rette dette til?

Der er forskel på hvordan google først finder din side. Der er også forskel på om du bygger backlinks til www.domæne.dk eller domæne.dk, så derfor skal man ALTID lige kigge på hvordan Google har indekseret din hjemmeside, men du kan ændre det på en af følgende måder:

1. Gå ind Google Webmaster tools og gør Google opmærksom på at du gerne vil have din side indekseret som www.domæne.dk

2. Lav en .htaccess-fil og tilføj følgende stykke kode:

RewriteCond %{HTTP_HOST} ^domæne.dk
RewriteRule (.*) http://www.domæne.dk/$1 [R=301,L]

Den kode skulle gerne gøre, at lige så snart man man taster domæne.dk ind, så redirecter den fra domæne.dk til www.domæne.dk, og det vil Google bide mærke i :-)

Men husk at når du bygger links til din side at gøre det til den side som GOOGLE har indekseret.

Med Venlig Hilsen
Morten

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 10
Indlæg ialt: 133
Fra  KompetenceKanalen A/S Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Arlo

Ja, det kan godt lade sig gøre.

Det nemmeste er at lave en URL forward i DNS'en fra uden www til www.

Se evt. Thomas Rosenstands video om emnet:

Seo med eller uden www i domænet

Mange hilsner,

Mathias

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 10
Indlæg ialt: 133
Fra  KompetenceKanalen A/S Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Nå, der var kommet svar inden jeg fik trykket "ok" :)

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hey

Først og fremmest så er din hjemmeside ikke synlig på www. men på domænet uden www. Du linker rigtig nok til domænet med WWW i dette indlæg, men du redirecter altså brugeren over til domænet uden www. Hvorfor du gør det ved jeg ikke, men du har på et tidspunkt taget et valg om hvilket et af domænerne som skal være hoveddomænet, du har bare lige glemt at du valgte domænet uden www.

Jeg ved ikke hvorfor du vil have www foran domænet, bare fordi alle andre har det. Du har jo taget valget om at domænet skal være uden www i og med du jo 301 redirecter fra www til non-www.

Men men men, hvis du alligevel gerne vil have www foran, selvom du har taget et andet valg på et andet tidspunkt, så skal du gå ind og lave din redirect om, så den fungerer modsat. Altså den som redirecter fra www. til non-www. og dernæst skal du gå ind og ændre det i dine webmaster tools, og efter lidt tid vil Google så lave om på det.

Men husk nu når du bygger links, skal du altså bygge dem til det korrekte domæne, da det giver mest.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)