Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hack til Windows XP så RDP styrer lokal console istedet for at starte en ny / logge local af

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 00:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Til at styre en skærm på væggen vil jeg gerne bruge RDP, og vil således kunne logge på den nuværende session uden den bliver afbrudt, det kan ikke passe at jeg er den første med det problem?

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 01:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at skrive /admin efter computernavnet du vil lave RDP forbindelse til...

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 01:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du har en ældre version af Remote Desktop klienten, så kan det være /console istedet for /admin

Fra Slangerup
Tilmeldt 11. Dec 08
Indlæg ialt: 122
Fra  E-logger - Trådløs datalogning online Skrevet kl. 08:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Yes vælg start > Kør skriv "mstsc /admin" hvis det er XP SP3 og senere versioner.

E-logger.dk - Trådløst

Følere - transmittere - datalogger

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Ganske rigtig får jeg fat i console sessionen men samtidig med logger den consolen af, det dur selvfølgelig ikke. Ingen bedre forslag?

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Mikjær Christensen:

Ganske rigtig får jeg fat i console sessionen men samtidig med logger den consolen af, det dur selvfølgelig ikke. Ingen bedre forslag?

Hvis jeg forstår dig rigtigt så er det en XP du skal fange, det har jeg ikke fået til at virke med de indbyggede værktøjer, på den måde du gerne vil.

Jeg ved ikke om det kan komme til at virke, men jeg har aldrig brugt tid på at finde ud af det, jeg ahr bare brugt VNC istedet - når jeg havde det behov. Måske det kan være en løsning for dig også?

/Brian

Fra Slangerup
Tilmeldt 11. Dec 08
Indlæg ialt: 122
Fra  E-logger - Trådløs datalogning online Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Øhhh... jeg mener ikke at XP kan håndtere 2 samtidige sessioner, der skal du vist op windows server 2003 eller senere.

Hvis jeg altså forstår dig rigtigt at du vil kunne arbejde på samme xp maskine med 2 samtidige sessioner.

E-logger.dk - Trådløst

Følere - transmittere - datalogger

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 05:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Reinhold Jensen:

Jeg ved ikke om det kan komme til at virke, men jeg har aldrig brugt tid på at finde ud af det, jeg ahr bare brugt VNC istedet - når jeg havde det behov. Måske det kan være en løsning for dig også?

Jeg bruger VNC nu ... det er bare sløvt af pommeren til, særligt fordi den maskine jeg skal styre er en bærbar på wifi. Jeg har stærkt overvejet at købe et TV med indbygget webbrowser istedet :)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)