Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop magento ekspert søges

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 12. Aug 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har for nyeligt investeret i en ny webshop til at understøtte min lille børnestøjsforretning. Jeg er overordnet glad for den løsning jeg har valgt, men jeg kommer ind imellem til kort når jeg har noget nyt der skal ske på siden.

Jeg har support fra min udbyder i dagtimerne, men kvæ at jeg er alene i min buutik er det ikke altid jeg har tid til at ringe i deres telefontid. Det er som oftes i aftentimerne jeg har tid til at side med shoppen og jeg bliver så pokkers irriteret når jeg ikke kan lave det jeg gerne vil.

Så var det jeg tænkte at der helt sikkert er en blandt jer derude der er eksperter i Magento og muligvis også i min løsning, som har lyst til at dele tips og tricks med en ny bruger. Gerne i undervisningsform og gerne mod betaling. Hvilken løsning det præcist er jeg har, uddyber jeg senere med jer der evt. melder jer, da jeg ikke ønsker at sige noget dårligt om udbyder. Jeg føler bare ikke min tid er til at fedte for meget rundt uden resultater og udbyder har ikke det store materiale at sætte sig ind i.

Håber der er et par venlige sjæle der gerne vil hjælpe.

 

Hilsen Tina

www.staerikassen.dk 

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at se om ikke du kan fange Casper Munk på vort kontor imorgen. - Han kører en del Magento undervisningsforløb for vore kunder. Casper tog et billede fra undervisning lokalet på vort kontor i Værløse forleden. 

Ellers fang Jacob der er SmallBusiness Manager så kan han måske hjælpe dig videre.

Hoved nummeret: +45 7020 8844

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Fra Dalgasgade 11, Herning
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 763
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Tina Lund:

Hej.

--snip

Så var det jeg tænkte at der helt sikkert er en blandt jer derude der er eksperter i Magento og muligvis også i min løsning, som har lyst til at dele tips og tricks med en ny bruger. Gerne i undervisningsform og gerne mod betaling. Hvilken løsning det præcist er jeg har, uddyber jeg senere med jer der evt. melder jer, da jeg ikke ønsker at sige noget dårligt om udbyder. Jeg føler bare ikke min tid er til at fedte for meget rundt uden resultater og udbyder har ikke det store materiale at sætte sig ind i.

Håber der er et par venlige sjæle der gerne vil hjælpe.

 

Hilsen Tina

www.staerikassen.dk

Hej Tina.

Magento er jo open-source og ganske godt dokuemnteret, så der skulle netop være rig lejlighed til at sætte sig ind i stoffet når det passer dig.

Vi benytter ofte flg. ressourcer:

Det danske magentoforum

wikigento

WIKI´en

Håber det kan hjælpe dig lidt på vej.

Jeg har også lagt mærke til at IBC jævnligt kører et ganske populært magentokursus.

Se evt.: http://www.marketinguddannelse.dk/Uddannelser-og-kurser/Magento-webshop/magento-webshop.html

God vind med shoppen!

Dennis  | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning 

Seriøs Magentohosting

Fra Århus
Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 481
Fra  Billigmagento.dk Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tina,

Vi tilbyder support aftaler, hvor vi sætter os ned og får hjulpet kunden igennem med de forskellige problemstillinger. 

I og med at vi er et lille magento bureau arbejder vi også de sene aftentimer.

Skriv mig endelig en mail eller grib knoglen.

Frederik@billigmagento.dk

tlf: 3091 5445

Du ønskes en fortsat god weekend.

Fra Næstved
Tilmeldt 12. Aug 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle sammen.

Tak for alle jeres svar. Jeg henvender mig til til jer gennem de adresser og numre jeg har fået af jer, men tak for det hurtige svar.

Jeg vidste jeg kunne regne med Amino.

 

Hilsen Tina

www.staerikassen.dk

 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)