Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Website nede - Wordpres hjælp - Fatal error

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 13. Sep 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Uha jeg har lige en meget kritisk fejl som jeg håber at der er nogen som kan hjælpe mig med.

Vores website gik ned i går og får bare denne meddelse -

"Fatal error: Call to undefined function wp() in /customers/digitalstorylab.com/digitalstorylab.com/httpd.www/blog/wp-blog-header.php on line 14 "

Måske er der nogen som ved hvad det betyder. Vi har ikke ændret noget ved vores template i meget lang tid i wordpress, så vi aner ikke hvor fejlen kan være?

Jeg kan heller ikke logge ind på vores wordpress

Krydser fingre for at der er nogen som kan hjælpe.

vores website er: www.digitalstorylab.com

Mvh

Nikoline

Fra Aarhus V
Tilmeldt 16. Jul 07
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Ser umiddelbart ud til at én eller flere filer er gået tabt, i selve WordPress installationen.

Er I sikker på én eller anden ikke har været inde og lege på jeres webhotel?

Mads Madsen

Tilmeldt 13. Sep 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Uha det håber jeg ikke - kan det være noget spam af en art .

Jeg kan se at der muligvis er ændret noget sidst i wp-dataw.php og ms-set.php filerne men aner ikke hvad dette er?

Fra Aarhus V
Tilmeldt 16. Jul 07
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

nikoline:

Hej

Uha det håber jeg ikke - kan det være noget spam af en art .

Jeg kan se at der muligvis er ændret noget sidst i wp-dataw.php og ms-set.php filerne men aner ikke hvad dette er?

Kan ikke finde nogle wp-dataw.php fil i nogen af mine WordPress installationer, så det kunne måske tyde på der er kommet noget "skidt" ind.

Husker i at holde WordPress opdateret?

Mads Madsen

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :

We are right here ready to fix it for you if you are interested?

Tilmeldt 13. Sep 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :

hej igen mads

Måske jeg skulle prøve at slette disse to og så opdatere siden igen - er bare så bare for at rode for meget ved det når jeg ikke er særlig teknisk..hehe

Opdatering af wordpres er vist ikke gjort i hundrede år - men hvordan kan jeg gøre det hvis jeg ikke engang kan logge ind?

Tak for din support - det er guld værd da man jo er helt frustreret.

Fra Aarhus V
Tilmeldt 16. Jul 07
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :

nikoline:

hej igen mads

Måske jeg skulle prøve at slette disse to og så opdatere siden igen - er bare så bare for at rode for meget ved det når jeg ikke er særlig teknisk..hehe

Opdatering af wordpres er vist ikke gjort i hundrede år - men hvordan kan jeg gøre det hvis jeg ikke engang kan logge ind?

Hvis bloggen ikke har været opdateret I lange tider, så kan det godt være derfor det er gået i ged.

Men tror desværre ikke at det hjælper det store at slette de der filer.

Kan du se hvilken version du kører med? Står i filen "wp-includes\version.php", hvis der står min. 3.0.1, så er sandsynligheden for at du blot kan uploade den nyeste WordPress til webhotellet også opgradere sitet større, end hvis det er en ældre version.

Men under alle omstændigheder, så synes jeg du skulle få én professionel til at kigge på det, det er muligt at der blot kræves en mindre oprydning af de ændrede filer.

nikoline:

Tak for din support - det er guld værd da man jo er helt frustreret.

Selv tak, er jo det vi er her for. :-)

Mads Madsen

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 770
Fra  HLnet Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Som Mads er inde på så find ud af hvilken version af Wordpress du benytter. Download den rigtige version igen og upload filerne til FTP'en igen. 
Det ser ud til nogen filer mangler, som kan være sket i en forbindelse med en opdatering eller lignende.  

 iPhone 6

Fra Brøndby
Tilmeldt 24. Oct 07
Indlæg ialt: 101
Fra  Codepoint Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det stadig er et issue og du har noget FTP adgang, så er jeg frisk på at give dig en hånd om en halv times tid.. :)

Tilmeldt 13. Sep 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Mads

Tak for tip - det er et værre rod inde i alle vores mapper da der er flere folk som tidligere har rodet med vores templates og uploadet en masse ting men jeg tror at jeg har fundet ud af at det er en version 2.8.2 - arv min arm så det er en meget gammel version.

Jeg har nu downloadet den nyeste version 3.2.1 og vil uploade den til ftp men overskriver den så bare den gamle eller skal jeg slette den? der er ikke noget som kan gå tabt af indhold eller design når man opgraderer til den nye version vel?

Nå nu forsøger jeg at finde ud af hvor i mapperne det skal uploades til ftp.

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)