Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til søgeoptimering af politisk blog uden fuld domæne.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Jun 11
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har mig en politisk blog som har til formål at skabe aktiv debat om et af de emner der tales rigtig meget om - politik.

Da jeg ikke har eget domæne (.dk), giver det lidt problemer med alle disse linkkataloger der er. Det jeg er stødt mest på er redicrection fra www.spirmedia.dk til www.politik.spirmedia.dk som er min side. Dette ender med at jeg ikke kan uploade min side. Bummer..

Jeg er ikke super prof til SEO, faktisk er jeg håbløs, så hvis I kender en simpel idé der kan skubbe mig bare en lille smule frem hos Google, Yahoo og de andre søgemaskiner der nu er - og ja, jeg har tilføjet min side dertil. :)

Jeg kan ikke få eget domæne for at gøre det lidt nemmere for alle, da politik.dk er taget af politiken.dk, så den pot er også ude af verden.

Men nu er det at få folk ind én ting. Noget helt andet er jo at holde lidt på folk, hvilket også plejer at være en torn i øjet for mig. Jeg har haft en spilside med over 4000 spil på, og selv der kunne jeg kun præstere at have en gennemsnit tid på omkring 5 sekunder, hvilket ikke er specielt opmuntrende.

Så hvis I gider, må I meget gerne tage et kig og komme med inputs / feedback på hvad der kan få folk til at blive lidt når de kommer ind. Eller ting som bør fjernes.

Og det var www.politik.spirmedia.dk :)

Vh Jonas. 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Få eget domæne navn det behøver ikke at hedde politik for at ranke på politik , det er mere hvad der står på siden tekst billeder film  og hvad er der er af indgående links til siden

søgemaskinerne 

vis vil findes google er det links til din siden , det hjælper meste , masser af  relevante tekst hjælper også.

interne links

husk lav interne links på siden hver gang et kerne ord nævnes linker du til en under siden der omhandler det emme , den side starter med h1 omkring det emme, ligesom amino.dk med en wiki side 

overskrifter 

husk brug h1 overskrifter og h2 h3 h4 , det deler teksten op i vigtighed gør siden endnu mere overskuelig, og viser lidt vejen for søgemaskinerne med gode overskrifter der omhandler dit emme.

Billeder 

Husk giv billeder titler og tags og derved er den chance for de findes i google billedet.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas

Et dk donæme koster næsten ingen ting :-) - Også kan du installere Wordpress med SEO plugin som hjælper dig med SEO, har du yderligere spørgsmål så skriv til admin(A)e-sorensen.dk 

eller add mig på skype: esorensendk

- Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 28. Feb 11
Indlæg ialt: 316
Fra  db web ApS Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa :)

Jeg begyndte en gang på et projekt, lignende det du har gang i der et online politik forum :)
Jeg opgav godt nok, pga tidsmangel, så nu har siden bare stået og samlet støv (og mega spam)

Du må gerne få domænet for en slik hvis du er interesseret, jeg får alligevel aldrig gjort noget ved det :)

domænet er politiksnak.dk, så der skulle være gode muligheder for SEO på det..

Der er jo allerede en masse udgående links :D haha (jeg skal nok 'rense' siden inden :)

Tilmeldt 16. Jun 11
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak men ellers tak. Har stort set lige købt domænet detpolitik.dk fra UnoEuro med tilhørende webhotel :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)