Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er din største udfordring som iværksætter

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes, noget af det vanskeligste er, at finde ud af, hvor, hvordan og hvor tit man skal markedsføre sig. Hvad der er fornuftigt, og hvad der er det rene spild af penge.

At undgå annoncehajer og sortere i annoncering i lokalaviser, papirmedier, på nettet osv.

Og prøve på at danne sig et billede af, hvad man så får ud af det. En tidskrævende og svær opgave.

Hilsen Birte

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Birthe

Er det så ikke det du skal få nogen til at gøre for dig. Der er ikke noget dårligere i min verden end at bruge annoncer. i dag er Sociale medier og målrettet annoncer meget mere værd. Derfor startede jeg med at undervise i det.... Nu rådgiver og hjælper løbende virksomheder netop med dette, for det er en jungle....

Sig til hvis du har brug for tips!

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Michall Helmbæk:
Er det så ikke det du skal få nogen til at gøre for dig.

Er ikke altid lige man har råd til det.

Jeg synes det sværeste er at finde nye koncepter, jeg lavet et bundt affiliate sites, og at finde en ny god niche er altid svært.

- Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michall. Tak for tilbudet.

Nej, jeg har selv en del års arfaring (og har selv arbejdet i annoncebranchen), så jeg kan godt klare det selv. Men det var stadig en stor udfordring, da vi startede. Og jeg kan se, at det er det, mange nye iværksættere har svært ved - og brænder fingrene rigtig meget på.

I visse brancher - og hvor man henvender sig til kunder i et snævert lokalt område - er annoncer i lokale aviser stadig nødvendige, men jeg tænkte nu ikke kun på 'annoncer' som en trykt ting i en avis. For mig er markedsføringnettet og hjemmesider også  annoncering i bred forstand.

Men jo, det kan være en god ide, at få hjælp fra en seriøs samarbejdspartner til at guide en på vej. Så vi f.eks. kan blive fri for de mange useriøse sælgere af "gratis" hjemmesider, der så tjener tykt på bindingsperioder og horrible priser på hosting og vedligeholdelse. (Hvis de da overhovedet leverer en reel hjemmeside.)

Desuden er det stadig en daglig kamp at holde alle annoncesælgerne fra døren. Selv med markedsføringsplanen og budgettet på plads.

Hilsen Birte

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Mine største udfordringer har været  

Holde annoncen hajer væk 

Sætter højere krav hjemmesiden , når jeg finder ud ad , der er noget der er bedre , derved vælge den rigtige web udvikler fra start af, uden iværksættere viden omkring hjemmeside for lidt over 2 år siden da jeg overtog stripdanmark 

Når jeg finder ud ad , det lavet det har nogle ulemper og de mener det er det bedste dropper jeg dem , for ved der var noget der var bedre .

Dette gør både den hjælper skal vide meget og den skal vide det bedste .

Lige nu første gang ved at lykkes , dog hårdt slid droppet  4 eller 5 måske nogle sure over mig , men når kigger tilbage hver gang skriftet er det blevet til noget bedre næste gang og denne her gang må jeg sige , nu vil det fuldendte lykkes selv om min stripper side stadigvæk halter lidt

Min anden ting bruger nogle timer på at opdatere min stripper side og er del online her på amino.dk , jeg vil være over alt og vil hjælpe alle og vil alt selv , derved glemmer tit familien og vennerne , så mit live er min iværksættere passion det kan altid blive bedre 

Penge kan man  hele tiden bruge der kommer det ene tilbud efter det anden der vil hjælpe en og jeg siger ja til alle vis de er venlige iværksættere men glemmer tit alle kan ikke lave småting det gør det hele mere forvirret men nu vil en hjælpe anden iværksættere men i alt kommer den tid jeg bruger sætte ind den lille opgave at det var bedre selv havde lavet det , så skal være bedre til at ligge stort ud eller lave det hele selv for kommenkation ved småopgaver ud bruges alt for meget tid på 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael

Tak for indlægget, det er rigtig svært at ligge tingene fra sig, det er faktisk det aller sværeste :-) For man vil jo gerne have en finger med i spillet....

Omkring annoncer ja det er altså ikke det jeg ser man skal bruge flest resurser på tværdigmod.... - Sælgerne skal bare holdes for døren ved mindre de virkelig har et FEDT produkt....

Hvordan er det med din hjemmeside, har du så selv lavet det hele?

/Michall

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Sep 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Min største udfordring har været... (er)

At holde modet oppe. Jeg er ikke en quit'er, men hold da op hvor skulle man tro at livet kun handler om modstand! Jeg har prøvet at finde en balance mellem de ting i verden som jeg er bedst til, og ting som jeg brænder for. Og det mener jeg selv er blevet et fedt koncept, meeen. 21 år, en ungdomsrådgiver, og ikke en krone på lommen. Er så absolut ikke en god cocktail.

Jeg syntes det er en udfordring at finde ud af hvad mine kunder tænker, og hvor de befinder sig. Jeg syntes det er en KÆMPE udfordring at lave et realistisk billede af hvad der er muligt, i forhold til markedet.

Jeg, syntes selv, at jeg har et godt billede af min markedsføring. Men igen, alt skal stilles op og udregnes og... undervuderes. (Gid der var en formel for hvordan man laver den ultimative forretningsplan)

I det store hele så syntes jeg faktisk, at det hele er en stor udfordring, måske mest fordi jeg er en person der går FULDSTÆNDIG ned i detaljer, og jeg VIL vide, hvad, hvor og hvornår. Som sagt er jeg ikke en quit'er, jeg giver aldrig op, før end jeg kan se at det slet ikke kan lade sig gøre. Og det er lige nu nok mest op til min bankrådgiver, desværre.

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Sep 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Og så selvfølgelig finde et navn, som henvender sig til mine kunder, og som fortæller noget om butikken...

Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes at det er en udfordring at bevare troen på en forretningside hele vejen igennem. At arbejde videre nppr man er nederst på engagementkurven er en udfordring..

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)