Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Måske en forretningsidé for en app-udvikler? Simpel iPhone app til tidsregistrering!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Søborg
Tilmeldt 12. Aug 11
Indlæg ialt: 30
Fra  Advokat Finn Bruun Advokatfirmaet Finn Bruun Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ledt efter en simpel app til håndtering og registrering af hvordan jeg benytter min tid på hhv. på konkrete sager/opgaver og ikke fakturerbar tid som forberedelse, kurser, administration m.m.

Der findes en del muligheder, hvor man skal have et regnskabsprogram som koster xx kr. om måneden eller som er meget dyre.

Det er bare en lille simpel app jeg leder efter.... Det tætteste jeg er kommet på noget jeg nu vil forsøge mig med er "iTimeSheet". Umiddelbart virker den ok.

Men, det undre mig meget, at jeg ikke kan finde en app på dansk...eller også har jeg bare ikke fundet dén?

Måske en forretningsidé for en ferm app-udvikler.....ud fra devisen "KISS" (keep it simple stupid) ;-)

Mvh Finn

Tilmeldt 23. Sep 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Finn,

Jeg er som leverandør per definition inhabil til at give et neutralt bud på en god løsning til dig. Så her for du mit farvede bud :).

TimeLog Project Team Edition er et billigt produkt der for 60 kroner per bruger per måned indeholder

1. Projektstyring

2. Tidsregistrering (Web / Iphone / offline)

3. Fakturering

4. Kundedatabase

5. Rapportering

Du behøver ikke bruge det hele, men det er til rådighed indenfor prisen :).

Check det ud her:

http://www.timelog.dk/priser/priser.aspx

Hvor du kan prøve en fuldt produktionsklar version i 30 dage gratis inklusiv Iphone app til tidsregistrering.

God weekend.

Fra Søborg
Tilmeldt 12. Aug 11
Indlæg ialt: 30
Fra  Advokat Finn Bruun Advokatfirmaet Finn Bruun Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren,

Tak for input. Imidlertid er det ikke hvad jeg ude efter.

Jeg har i min søgning set jeres hjemmeside og tilbud. Det ser ok ud. Imidlertid er jeres løsning (med al respekt) lig en del andre løsninger. Det kan da også blive aktuelt, hvis der kommer fart på business.

Min pointe er KISS - især for os som starter op. Vi skal ikke bruge tid på fine løsninger som kræver en bogholder baggrund.

Den løsning som jeg pt pusler med er: iTimeSheet til tidsreg og BillyBilling hvor jeg betaler pr faktura.

Mht sags- og projektstyring, rapportering må det komme, når jeg får en bogholder ;-)

mvh  Finn

Tilmeldt 23. Sep 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen,

KISS er jo generelt vejen frem i al softwareudvikling :).

Hvis ikke du allerede har prøvet det - så kan du uden forpligtelser bruge os i 30 dage. Det er faktisk ikke så svært at trille i gang og det primære brugsspor er gennemgået i en video på 10 minutter.

Men du har ret - at den helt simple løsning er det ikke - men simpelhed er kun særligt godt i starten men ofte også en begrænsning senere hen. Vi har mange der skifter fra billige / simple løsninger som de nævnte, da en tidsregistreringsløsning kun er brugbar så længe den dækker alle de aftaleformer, som man anvender i sin virksomhed (så man undgår EXCEL). Og når der pludseligt dukker en mere skæv aftale op (eks. lidt fastpris og noget på medgået tid), så falder hjulene af i de simple løsninger og man er tilbage i - EXCEL.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)