Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgsmål til forsikringssag

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Odense C
Tilmeldt 20. Oct 10
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 00:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg vil høre om I kan rådgive mig i forbindelse med en forsikringssag. Eller om i har været i samme situation før.

min medarbejder kom til at skade en hængelampe mens hun var i gang med at gøre bordet rent. Vi har forsikring hos Codan. forsikring spørger følgende:

1. Hvordan skete skade på glasset? skete skaden, mens selve glasset blev gjort rent eller skete skaden mens i udførte en anden opgave (hvilket)?

2. Kunne skaden have været undgået? Hvis ja, hvordan? Hvis nej, hvorfor ikke?

Vil forsikring prøve på at undgå at erstatte glasset?

 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46449
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan man jo tro - men du må jo i alle fald svare ærligt og ikke styre efter hvad du tror de vil opnå synes jeg. til 1 er det som du beskriver det, at det skete medens der blev rengjort bord under lampen og til 2 - ville jeg sige, nej med tilføjelsen, at medarbejderen ved et uheld jo ikke så lampen hun ramte, og derfor vel ikke kunne undgå det

Det ville jo være sort hvis svaret var JA det kunne være undgået synes jeg

Hvad er det for en forsikring? Er det en ansvarsforsikring i har for jeres medarbejdere, så ville jeg bestemt tro de skal dække ud fra det du kort beskriver her

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Odense C
Tilmeldt 20. Oct 10
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 00:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit hurtige respons.

Ja det er en ansvarsforsikring vi har. Jeg vil selvfølgelig fortælle dem som det var, for vi plejer at gøre bordet ren med en speciel moppe og skaft til bord. Det var lige skaften som ramte hængelampen. Så som du siger, kunne det ikke være undgået.

Mvh

Mahyar

 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)